Aesthetics: History of fine arts and architecture
Field of study: Promotional and Crisis Communication
Programme code: W1-S1KP19.2025

Module name: | Aesthetics: History of fine arts and architecture |
---|---|
Module code: | W1-KPIK-S1-EHSPA |
Programme code: | W1-S1KP19.2025 |
Semester: | summer semester 2025/2026 |
Language of instruction: | Polish |
Form of verification: | course work |
ECTS credits: | 1 |
Purpose and description of the content of education: | Celem modułu jest zapoznanie studentów i studentek z wiedzą w zakresie architektury i sztuk plastycznych oraz estetyki. Osoby studiujące uczą się także wykorzystywać wiedzę o sztuce i estetyce w projektach reklamowo-promocyjnych. |
List of modules that must be completed before starting this module (if necessary): | not applicable |
Learning outcome of the module | Codes of the learning outcomes of the programme to which the learning outcome of the module is related [level of competence: scale 1-5] |
---|---|
ma wiedzę o naukach humanistycznych i społecznych w zakresie takich dziedzin jak sztuki plastyczne i architektura [EHSPA_1] |
Kpik_W01 [3/5] |
umie samodzielnie zdobywać wiedzę i rozwijać swoje umiejętności w zakresie wykorzystania sztuk plastycznych w marketingu i promocji [EHSPA_2] |
Kpik_U09 [3/5] |
jest gotów_a do uczestniczenia w życiu społecznym, korzystając z wybranych mediów i różnych form działania, a także do odpowiedzialnego dbania o dziedzictwo kulturowe regionu, kraju, Europy [EHSPA_3] |
Kpik_K02 [3/5] |
Form of teaching | Number of hours | Methods of conducting classes | Assessment of the learning outcomes | Learning outcomes |
---|---|---|---|---|
lecture [EHSPA_W] | 15 |
Description [a03] Lecture-discussion [b02] |
course work |
EHSPA_1 |
The student's work, apart from participation in classes, includes in particular: | ||
---|---|---|
Name | Category | Description |
Literature reading / analysis of source materials [a02] | Preparation for classes | reading the literature indicated in the syllabus; reviewing, organizing, analyzing and selecting source materials to be used in class |
Getting acquainted with the syllabus content [b01] | Consulting the curriculum and the organization of classes | reading through the syllabus and getting acquainted with its content |
Attachments |
---|
Module description (PDF) |
Syllabuses (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semester | Module | Language of instruction |
(no information given) |