MSc seminar IV: master's thesis preparation
Kierunek studiów: Geografia
Kod programu: W2-S2GF19.2025

Nazwa modułu: | MSc seminar IV: master's thesis preparation |
---|---|
Kod modułu: | W2-GF-S2-218 |
Kod programu: | W2-S2GF19.2025 |
Semestr: | semestr letni 2026/2027 |
Język wykładowy: | angielski |
Forma zaliczenia: | zaliczenie |
Punkty ECTS: | 12 |
Cel i opis treści kształcenia: | Synteza pracy badawczej studenta, techniczna i kartograficzna prezentacja danych, nowych koncepcji, modeli itp., przygotowanie pracy magisterskiej. |
Lista modułów koniecznych do zaliczenia przed przystąpieniem do tego modułu (o ile to konieczne): | nie dotyczy |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
student stosuje GIS, metody statystyczne oraz techniki i narzędzia informatyczne do opisu zjawisk i analizy danych specjalistycznych, zbiera i interpretuje dane empiryczne; formułuje odpowiednie wnioski na podstawie zebranych danych [W2-GF-S2-218 _1] |
KGG2_U01 [4/5] |
student potrafi przygotować wystąpienia ustne o charakterze naukowym w zakresie studiowanej specjalności sprawnie posługując się różnymi środkami komunikacji werbalnej, posiada rozszerzoną umiejętność przygotowania poprawnie udokumentowanego opracowania naukowego w języku angielskim opartego na własnych badaniach [W2-GF-S2-218 _2] |
KGG2_U04 [4/5] |
student samodzielnie planuje swoją karierę zawodową lub naukową [W2-GF-S2-218 _3] |
KGG2_U06 [4/5] |
Forma prowadzonych zajęć | Liczba godzin | Metody prowadzenia zajęć | Sposób weryfikacji efektów uczenia się | Efekty uczenia się |
---|---|---|---|---|
seminarium [W2-GF-S2-218 _fs_1] | 30 |
Metody aktywizujące: dyskusja/debata [b04] Metody aktywizujące; seminarium/proseminarium [b05] Prezentacja [c07] |
zaliczenie |
W2-GF-S2-218 _1 |
Praca studenta poza udziałem w zajęciach obejmuje w szczególności: | ||
---|---|---|
Nazwa | Kategoria | Opis |
Kwerenda materiałów i przegląd działań niezbędnych do uczestnictwa w zajęciach [a01] | Przygotowanie do zajęć | przegląd literatury, dokumentacji, narzędzi i materiałów oraz specyfiki i zakresu działań wskazanych w sylabusie jako wymagane do pełnego uczestnictwa w zajęciach |
Czytanie literatury / analiza materiałów źródłowych [a02] | Przygotowanie do zajęć | czytanie literatury wskazanej w sylabusie; przegląd, porządkowanie, analiza i wybór materiałów źródłowych do wykorzystania w ramach zajęć |
Konsultowanie materiałów uzupełniających [względem wskazanych w sylabusie] [a04] | Przygotowanie do zajęć | uzgadnianie dodatkowych do wskazanych w sylabusie materiałów, służących realizacji zadań wynikających z uczestnictwa w zajęciach lub na potrzeby przygotowania się do nich |
Zapoznanie się z zapisami sylabusa [b01] | Konsultowanie programu i organizacji zajęć | przeglądanie zawartości sylabusa i zapoznanie się z treścią jego zapisów |
Konsultowanie harmonogramu [b03] | Konsultowanie programu i organizacji zajęć | zapoznanie z planem zajęć w celu optymalizacji uczestnictwa w zajęciach, w tym komplementarnych do zajęć kierunkowych; konsultowanie z potencjalnym udziałem tutora lub opiekuna roku |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |