PRAKTYKI CZ. 3 Kierunek studiów: Projektowanie gier i przestrzeni wirtualnej
Kod programu: W6-S1PG19.2025

Nazwa modułu: PRAKTYKI CZ. 3
Kod modułu: W6-PG-S1-P.3
Kod programu: W6-S1PG19.2025
Semestr: semestr letni 2027/2028
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 16
Cel i opis treści kształcenia:
Student wykorzysta zdobytą wiedzę i umiejętności do samodzielnej realizacji wybranych zadań projektowych, produkcyjnych i kreacyjnych. Będzie potrafił refleksyjnie ocenić swoją rolę w procesie produkcyjnym oraz zaplanować dalszy rozwój zawodowy.
Lista modułów koniecznych do zaliczenia przed przystąpieniem do tego modułu (o ile to konieczne): nie dotyczy
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Jest gotów adaptować się do zmiennych warunków pracy na różnych stanowiskach pracy. [K01]
W6-PG1P-K04 [5/5] W6-PG1P-K09 [5/5]
Potrafi samodzielnie doskonalić swoje umiejętności warsztatowe na różnych stanowiskach pracy. [U02]
W6-PG1P-U02 [5/5] W6-PG1P-U05 [5/5]
Potrafi czynnie uczestniczyć w pracach firmy projektującej gry i/lub realizować projekty grupowe. [U03]
W6-PG1P-U04 [5/5] W6-PG1P-U10 [5/5]
Potrafi wziąć udział w pracach firmy projektującej gry i/lub realizować projekty grupowe. [U04]
W6-PG1P-U08 [5/5] W6-PG1P-U11 [5/5]
Zna i rozumie zasady pracy zespołowej w firmach projektujących gry i/lub realizacji projektów grupowych. [W01]
W6-PG1P-W01 [5/5]
Zna i rozumie zasady z zakresu ochrony własności przemysłowej i prawa autorskiego. [W02]
W6-PG1P-W07 [5/5]
Forma prowadzonych zajęć Liczba godzin Metody prowadzenia zajęć Sposób weryfikacji efektów uczenia się Efekty uczenia się
praktyka [_fs_1] 480 Praktyka [e05]  zaliczenie K01 U02 U03 U04 W01 W02
Praca studenta poza udziałem w zajęciach obejmuje w szczególności:
Nazwa Kategoria Opis
Ćwiczenie praktycznych umiejętności [a03] Przygotowanie do zajęć
czynności polegające na powtarzaniu, doskonaleniu i utrwalaniu praktycznych umiejętności, w tym ćwiczonych podczas odbytych wcześniej zajęć lub nowych, niezbędnych z punktu widzenia realizacji kolejnych elementów programu (jako przygotowanie się uczestnictwa w zajęciach)
Zapoznanie się z zapisami sylabusa [b01] Konsultowanie programu i organizacji zajęć
przeglądanie zawartości sylabusa i zapoznanie się z treścią jego zapisów
Przegląd dokumentacji z praktyk [d03] Konsultowanie wyników weryfikacji efektów uczenia się
analiza zbioru dokumentacji zgromadzonej podczas zajęć praktycznych, w tym: stażowych, studyjnych, itp., oraz dokumentacji opracowanej w celu zaliczenia praktyki, w tym zawodowej; weryfikacja opisu, niezbędnych załączników, opinii oraz ocen przed przedstawieniem jej do zaliczenia
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)