PRAKTYKI CZ. 1
Kierunek studiów: Projektowanie gier i przestrzeni wirtualnej
Kod programu: W6-S1PG19.2025

Nazwa modułu: | PRAKTYKI CZ. 1 |
---|---|
Kod modułu: | W6-PG-S1-P.1 |
Kod programu: | W6-S1PG19.2025 |
Semestr: | semestr letni 2026/2027 |
Język wykładowy: | polski |
Forma zaliczenia: | zaliczenie |
Punkty ECTS: | 4 |
Cel i opis treści kształcenia: | Student zapozna się z realiami pracy zespołowej w branży kreatywnej i technologicznej. Zdobędzie doświadczenie poprzez obserwację procesu produkcyjnego i kreacyjnego oraz wykonywania prostych zadań wspierających zespół projektowy. Zaznajomi się z narzędziami i metodami pracy właściwymi dla różnych dyscyplin artystycznych i technicznych. Pozna różnorodne podejście praktyków z zakresu studiowanego kierunku. |
Lista modułów koniecznych do zaliczenia przed przystąpieniem do tego modułu (o ile to konieczne): | nie dotyczy |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
Jest gotów do adaptowania się do zmiennych warunków pracy na różnych stanowiskach pracy. [K01] |
W6-PG1P-K04 [3/5] |
Potrafi samodzielnie doskonalić swoje umiejętności warsztatowe na różnych stanowiskach pracy. [U02] |
W6-PG1P-U02 [3/5] |
Potrafi czynnie uczestniczyć w pracach firmy projektującej gry i/lub realizować projekty grupowe. [U03] |
W6-PG1P-U04 [3/5] |
Potrafi posługiwać się terminologią fachową w języku obcym. [U04] |
W6-PG1P-U08 [3/5] |
Zna i rozumie zasady pracy zespołowej w firmach projektujących gry i/lub realizacji projektów grupowych. [W01] |
W6-PG1P-W01 [3/5] |
Zna i rozumie zasady z zakresu ochrony własności przemysłowej i prawa autorskiego. [W02] |
W6-PG1P-W07 [3/5] |
Forma prowadzonych zajęć | Liczba godzin | Metody prowadzenia zajęć | Sposób weryfikacji efektów uczenia się | Efekty uczenia się |
---|---|---|---|---|
praktyka [_fs_1] | 120 |
Praktyka [e05] |
zaliczenie |
K01 |
Praca studenta poza udziałem w zajęciach obejmuje w szczególności: | ||
---|---|---|
Nazwa | Kategoria | Opis |
Ćwiczenie praktycznych umiejętności [a03] | Przygotowanie do zajęć | czynności polegające na powtarzaniu, doskonaleniu i utrwalaniu praktycznych umiejętności, w tym ćwiczonych podczas odbytych wcześniej zajęć lub nowych, niezbędnych z punktu widzenia realizacji kolejnych elementów programu (jako przygotowanie się uczestnictwa w zajęciach) |
Zapoznanie się z zapisami sylabusa [b01] | Konsultowanie programu i organizacji zajęć | przeglądanie zawartości sylabusa i zapoznanie się z treścią jego zapisów |
Przegląd dokumentacji z praktyk [d03] | Konsultowanie wyników weryfikacji efektów uczenia się | analiza zbioru dokumentacji zgromadzonej podczas zajęć praktycznych, w tym: stażowych, studyjnych, itp., oraz dokumentacji opracowanej w celu zaliczenia praktyki, w tym zawodowej; weryfikacja opisu, niezbędnych załączników, opinii oraz ocen przed przedstawieniem jej do zaliczenia |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |