STORYBOARD W GRACH CZ. 2 (WYBÓR)
Kierunek studiów: Projektowanie gier i przestrzeni wirtualnej
Kod programu: W6-S1PG19.2025

Nazwa modułu: | STORYBOARD W GRACH CZ. 2 (WYBÓR) |
---|---|
Kod modułu: | W6-PG-S1-S.2 |
Kod programu: | W6-S1PG19.2025 |
Semestr: | semestr letni 2025/2026 |
Język wykładowy: | polski |
Forma zaliczenia: | zaliczenie |
Punkty ECTS: | 2 |
Cel i opis treści kształcenia: | Student pogłębi umiejętności tworzenia złożonych plansz storyboardowych, uwzględniających zaawansowane aspekty narracji, emocji i rytmu scenicznego. Będzie potrafił analizować scenariusz pod kątem dramaturgii i dynamiki wizualnej oraz tworzyć spójną stylistycznie prezentację sekwencji zdarzeń. Rozwinie zdolność pracy projektowej zorientowanej na środowisko produkcyjne oraz dostosowywania języka wizualnego do założeń gry, estetyki i odbiorcy. |
Lista modułów koniecznych do zaliczenia przed przystąpieniem do tego modułu (o ile to konieczne): | nie dotyczy |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
Jest gotowy do gromadzenia, analizowania i świadomego interpretowania potrzebnych informacji. [K01] |
W6-PG1P-K01 [2/5] |
Jest gotów do tworzenia i realizowania własnych koncepcji i pomysłów scenorysowych. [K02] |
W6-PG1P-K02 [2/5] |
Potrafi współpracować z innymi osobami w ramach zespołu projektowego. [U01] |
W6-PG1P-U04 [2/5] |
Potrafi podejmować samodzielne decyzje odnośnie realizacji własnych projektów [U02] |
W6-PG1P-U05 [2/5] |
Zna i rozumie zasady tworzenia storyboardów. [W01] |
W6-PG1P-W01 [2/5] |
Forma prowadzonych zajęć | Liczba godzin | Metody prowadzenia zajęć | Sposób weryfikacji efektów uczenia się | Efekty uczenia się |
---|---|---|---|---|
ćwiczenia [_fs_1] | 30 |
Objaśnienie/wyjaśnienie [a05] Prezentacja [c07] Projektowanie [e04] Obserwacja [e06] Autoedukacja [f01] Praca koncepcyjna [f03] |
zaliczenie |
K01 |
Praca studenta poza udziałem w zajęciach obejmuje w szczególności: | ||
---|---|---|
Nazwa | Kategoria | Opis |
Kwerenda materiałów i przegląd działań niezbędnych do uczestnictwa w zajęciach [a01] | Przygotowanie do zajęć | przegląd literatury, dokumentacji, narzędzi i materiałów oraz specyfiki i zakresu działań wskazanych w sylabusie jako wymagane do pełnego uczestnictwa w zajęciach |
Ćwiczenie praktycznych umiejętności [a03] | Przygotowanie do zajęć | czynności polegające na powtarzaniu, doskonaleniu i utrwalaniu praktycznych umiejętności, w tym ćwiczonych podczas odbytych wcześniej zajęć lub nowych, niezbędnych z punktu widzenia realizacji kolejnych elementów programu (jako przygotowanie się uczestnictwa w zajęciach) |
Zapoznanie się z zapisami sylabusa [b01] | Konsultowanie programu i organizacji zajęć | przeglądanie zawartości sylabusa i zapoznanie się z treścią jego zapisów |
Ustalanie etapów realizacji zadań przyczyniających się do weryfikacji efektów uczenia się [c01] | Przygotowanie do weryfikacji efektów uczenia się | przygotowanie strategii realizacji zadania uwzględniającej podział treści, czynności i ich zakres, czas realizacji oraz/lub sposób pozyskania niezbędnych do jego wykonania materiałów i narzędzi, itp. |
Analiza korekt/informacji zwrotnej ze strony NA dotyczących wyników wer. ef. ucz. [d01] | Konsultowanie wyników weryfikacji efektów uczenia się | przegląd uwag, ocen i opinii sporządzonych przez NA odnoszących się do realizacji zadania sprawdzającego poziom osiągniętych efektów uczenia się |
Opracowanie planu korekty i zadań uzupełniających/korygujących [d02] | Konsultowanie wyników weryfikacji efektów uczenia się | przegląd i wybór zadań oraz czynności pozwalających na eliminację wskazanych przez NA błędów, ich weryfikację lub poprawę oraz zaliczenie zadania na, co najmniej, najniższym dopuszczalnym poziomie |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |