Postępowanie kontrolne i audytowe
Kierunek studiów: Administracja
Kod programu: W5-N2AD19.2024

Nazwa modułu: | Postępowanie kontrolne i audytowe |
---|---|
Kod modułu: | pka_a2_04 |
Kod programu: | W5-N2AD19.2024 |
Semestr: | semestr letni 2025/2026 |
Język wykładowy: | polski |
Forma zaliczenia: | zaliczenie |
Punkty ECTS: | 3 |
Cel i opis treści kształcenia: | Przedmiot postępowanie kontrolne i audytowe zmierza do zapoznania studenta z zasadami i instytucjami prawnymi tych postępowań. Obejmuje analizę zasad ogólnych wskazanych postępowań. Ukazuje podstawowe instytucje i konstrukcje prawne związane z tymi postępowaniami, a także uwzględnia szeroko rozumianą instytucję kontroli w prawie administracyjnym |
Lista modułów koniecznych do zaliczenia przed przystąpieniem do tego modułu (o ile to konieczne): | nie dotyczy |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
posiada zdolność do podjęcia pracy na stanowisku wymagającym wiedzy z zakresu postępowań kontrolnych i audytowych [K01] |
K_K01 [3/5] |
przygotowuje projekty rozstrzygnięć podejmowanych w postępowaniach kontrolnych i audytowych, w tym także ustnie [U01] |
K_U02 [3/5] |
określa kompetencje organów administracji publicznej w zakresie postępowań kontrolnych i audytowych [U02] |
K_U04 [3/5] |
identyfikuje istotę i podstawowe konstrukcje postępowań kontrolnych i audytowych [W01] |
K_W03 [4/5] |
rozpoznaje źródła prawa postępowań kontrolnych i audytowych, a także wskazuje zasady postępowań kontrolnych i audytowych [W02] |
K_W06 [4/5] |
Forma prowadzonych zajęć | Liczba godzin | Metody prowadzenia zajęć | Sposób weryfikacji efektów uczenia się | Efekty uczenia się |
---|---|---|---|---|
wykład [01] | 16 |
Wykład informacyjny/kursowy [a01] |
zaliczenie |
K01 |
Praca studenta poza udziałem w zajęciach obejmuje w szczególności: | ||
---|---|---|
Nazwa | Kategoria | Opis |
Kwerenda materiałów i przegląd działań niezbędnych do uczestnictwa w zajęciach [a01] | Przygotowanie do zajęć | przegląd literatury, dokumentacji, narzędzi i materiałów oraz specyfiki i zakresu działań wskazanych w sylabusie jako wymagane do pełnego uczestnictwa w zajęciach |
Czytanie literatury / analiza materiałów źródłowych [a02] | Przygotowanie do zajęć | czytanie literatury wskazanej w sylabusie; przegląd, porządkowanie, analiza i wybór materiałów źródłowych do wykorzystania w ramach zajęć |
Wytworzenie/przygotowanie narzędzi, materiałów, dokumentacji niezbędnych do uczestnictwa w zajęciach [a05] | Przygotowanie do zajęć | opracowanie, przygotowanie i weryfikacja przydatności narzędzi oraz materiałów (np. pomocy, scenariuszy, narzędzi badawczych, aparatury, itd.) do wykorzystania w ramach zajęć lub służących przygotowaniu się do nich |
Zapoznanie się z zapisami sylabusa [b01] | Konsultowanie programu i organizacji zajęć | przeglądanie zawartości sylabusa i zapoznanie się z treścią jego zapisów |
Ustalanie etapów realizacji zadań przyczyniających się do weryfikacji efektów uczenia się [c01] | Przygotowanie do weryfikacji efektów uczenia się | przygotowanie strategii realizacji zadania uwzględniającej podział treści, czynności i ich zakres, czas realizacji oraz/lub sposób pozyskania niezbędnych do jego wykonania materiałów i narzędzi, itp. |
Studiowanie wykorzystanej literatury oraz wytworzonych w ramach zajęć materiałów [c02] | Przygotowanie do weryfikacji efektów uczenia się | wgłębianie się, dociekanie, rozważanie, przyswajanie, interpretacja lub porządkowanie wiedzy pochodzącej z literatury, dokumentacji, instrukcji, scenariuszy, itd., wykorzystanych na zajęciach oraz z notatek lub innych materiałów/wytworów sporządzonych w ich trakcie |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |