Badania marketingowe i rynkowe Kierunek studiów: Przedsiębiorczość
Kod programu: W5-S1PB19.2024

Nazwa modułu: Badania marketingowe i rynkowe
Kod modułu: BMR
Kod programu: W5-S1PB19.2024
Semestr: semestr zimowy 2026/2027
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: egzamin
Punkty ECTS: 3
Cel i opis treści kształcenia:
Moduł Badania marketingowe i rynkowe prezentuje praktyczną wiedzę dotyczącą zagadnień prowadzonych badań rynku, konsumentów, konsumpcji, zachowań rynku w wielowymiarowym aspekcie jego funkcjonowania. Badania marketingowe mają wyposażyć studentów w praktyczną umiejętność przygotowania, prowadzenia, analizowania wyników i wyciągania trafnych wniosków, jako efektu prowadzonych lub zleconych badań.
Lista modułów koniecznych do zaliczenia przed przystąpieniem do tego modułu (o ile to konieczne): nie dotyczy
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Jest przygotowany do utworzenia i prowadzenia działalności gospodarczej zgodnej z przepisami prawa [KS_01]
K_02 [4/5]
Jest zdolny do przedsiębiorczego działania [KS_02]
K_01 [4/5]
Potrafi określać priorytety działań zespołu, zmian organizacyjnych niewielkiego typu, kalkulować ryzyko porażek i szans na sukces, kontrolować realizację określonego przez siebie zamierzenia i przyjąć odpowiedzialność za jego realizację [KS_03]
K_02 [4/5]
Za pomocą zdobytej wiedzy przyjmuje trafne założenia i podejmuje decyzje w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej [U_01]
U_01 [5/5]
Wskazuje dokumenty niezbędne do założenia i prowadzenia działalności gospodarczej [U_02]
U_06 [4/5]
Ma wiedzę o teoretycznych podstawach nauki prawa i ekonomii [W_01]
W_01 [5/5]
Zna schematy podejmowania decyzji gospodarczych i społecznych w organizacjach różnego typu oraz wielkości [W_02]
W_08 [5/5]
Forma prowadzonych zajęć Liczba godzin Metody prowadzenia zajęć Sposób weryfikacji efektów uczenia się Efekty uczenia się
wykład [FZ_1] 30 Wykład informacyjny/kursowy [a01]  egzamin KS_01 KS_02 U_01 W_01 W_02
ćwiczenia [FZ_2] 15 Metody aktywizujące: flipped classroom [b09]  zaliczenie KS_03 U_01 U_02
Praca studenta poza udziałem w zajęciach obejmuje w szczególności:
Nazwa Kategoria Opis
Czytanie literatury / analiza materiałów źródłowych [a02] Przygotowanie do zajęć
czytanie literatury wskazanej w sylabusie; przegląd, porządkowanie, analiza i wybór materiałów źródłowych do wykorzystania w ramach zajęć
Studiowanie wykorzystanej literatury oraz wytworzonych w ramach zajęć materiałów [c02] Przygotowanie do weryfikacji efektów uczenia się
wgłębianie się, dociekanie, rozważanie, przyswajanie, interpretacja lub porządkowanie wiedzy pochodzącej z literatury, dokumentacji, instrukcji, scenariuszy, itd., wykorzystanych na zajęciach oraz z notatek lub innych materiałów/wytworów sporządzonych w ich trakcie
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)