Podstawy marketingu Kierunek studiów: Przedsiębiorczość
Kod programu: W5-S1PB19.2024

Nazwa modułu: Podstawy marketingu
Kod modułu: PMA
Kod programu: W5-S1PB19.2024
Semestr: semestr zimowy 2024/2025
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 3
Cel i opis treści kształcenia:
Celem modułu jest zapoznanie studentów z kluczowymi koncepcjami, narzędziami i strategiami marketingowymi niezbędnymi do prowadzenia działalności gospodarczej. Ma on umożliwić studentom zdobycie umiejętności przygotowywania strategii marketingowych, planów marketingowych oraz analizy przypadków biznesowych. Podczas zajęć nacisk kładziony jest na zrozumienie roli marketingu w przedsiębiorstwie oraz nabycie kompetencji niezbędnych do skutecznego zarządzania działaniami marketingowymi.
Lista modułów koniecznych do zaliczenia przed przystąpieniem do tego modułu (o ile to konieczne): nie dotyczy
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Student potrafi pracować w zespole podczas realizacji projektów marketingowych, jest również gotów ponosić odpowiedzialność za podejmowane w tym zakresie decyzje. [KS_01]
K_03 [3/5]
Student potrafi przygotować oraz posługiwać się narzędziami marketingowymi, takimi jak plan marketingowy czy strategia marketingowa. [U_01]
U_01 [3/5]
Student potrafi skutecznie komunikować się z otoczeniem społeczno-gospodarczym, wykorzystując specyficzne narzędzia marketingowe stosowanych w określonych sektorach. [U_02]
U_02 [3/5]
Student zna i rozumie kluczową terminologię oraz koncepcje z zakresu marketingu. [W_01]
W_01 [3/5]
Student posiada wiedzę na temat istoty, narzędzi i strategii marketingowych stosowanych w przedsiębiorstwach. [W_02]
W_09 [4/5]
Forma prowadzonych zajęć Liczba godzin Metody prowadzenia zajęć Sposób weryfikacji efektów uczenia się Efekty uczenia się
wykład [FZ_1] 30 Wykład informacyjny/kursowy [a01]  zaliczenie KS_01 U_01 U_02 W_01 W_02
Praca studenta poza udziałem w zajęciach obejmuje w szczególności:
Nazwa Kategoria Opis
Czytanie literatury / analiza materiałów źródłowych [a02] Przygotowanie do zajęć
czytanie literatury wskazanej w sylabusie; przegląd, porządkowanie, analiza i wybór materiałów źródłowych do wykorzystania w ramach zajęć
Studiowanie wykorzystanej literatury oraz wytworzonych w ramach zajęć materiałów [c02] Przygotowanie do weryfikacji efektów uczenia się
wgłębianie się, dociekanie, rozważanie, przyswajanie, interpretacja lub porządkowanie wiedzy pochodzącej z literatury, dokumentacji, instrukcji, scenariuszy, itd., wykorzystanych na zajęciach oraz z notatek lub innych materiałów/wytworów sporządzonych w ich trakcie
Realizacja indywidualnego lub grupowego zadania zaliczeniowego/egz./etapowego [c03] Przygotowanie do weryfikacji efektów uczenia się
zbiór czynności zmierzających do wykonania zadania zleconego do realizacji poza zajęciami, jako obligatoryjnego etapu/elementu weryfikacji przypisanych do tych zajęć efektów uczenia się
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)