Spanish for Diplomacy D
Kierunek studiów: Międzynarodowe studia nauk politycznych i dyplomacji
Kod programu: W3-S2MS21.2024

Nazwa modułu: | Spanish for Diplomacy D |
---|---|
Kod modułu: | W3-MS-S2-SD_D |
Kod programu: | W3-S2MS21.2024 |
Semestr: | semestr letni 2025/2026 |
Język wykładowy: | hiszpański |
Forma zaliczenia: | zaliczenie |
Punkty ECTS: | 3 |
Cel i opis treści kształcenia: | Moduł skupia się na posługiwaniu się zaawansowanym słownictwem języka hiszpańskiego w dyplomacji i administracji rządowej. Osoby studiujące doskonalą umiejętności komunikacyjne w zakresie relacji międzynarodowych, analizując złożone teksty polityczne i gospodarcze oraz przygotowując własne analizy i rekomendacje. Kurs obejmuje również zaawansowane ćwiczenia w zakresie retoryki i argumentacji, co jest kluczowe w pracy dyplomatycznej. Ponadto, moduł rozwija umiejętności efektywnej pracy w zespołach międzynarodowych oraz komunikacji w organizacjach międzynarodowych. |
Lista modułów koniecznych do zaliczenia przed przystąpieniem do tego modułu (o ile to konieczne): | nie dotyczy |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
wykazuje umiejętność efektywnej argumentacji i retoryki w języku hiszpańskim, niezbędnej w pracy dyplomatycznej [SD_D_K01] |
MS_2_U05 [3/5] |
potrafi efektywnie pracować w zespołach międzynarodowych, komunikując się skutecznie w języku hiszpańskim w organizacjach międzynarodowych [SD_D_K02] |
MS_2_U11 [4/5] |
potrafi przygotowywać kompleksowe analizy i rekomendacje na podstawie złożonych tekstów politycznych i gospodarczych w języku hiszpańskim [SD_D_U01] |
MS_2_U01 [4/5] |
posiada zaawansowaną znajomość specjalistycznego słownictwa języka hiszpańskiego używanego w dyplomacji i administracji rządowej [SD_D_W01] |
MS_2_W01 [3/5] |
Forma prowadzonych zajęć | Liczba godzin | Metody prowadzenia zajęć | Sposób weryfikacji efektów uczenia się | Efekty uczenia się |
---|---|---|---|---|
laboratorium [W3-MS-S2_SD_D_L] | 30 |
Objaśnienie/wyjaśnienie [a05] Metody aktywizujące: gry dydaktyczne [b03] Metody aktywizujące: dyskusja/debata [b04] Metody aktywizujące: studium przypadku [b07] Metody aktywizujące: peer learning [b08] Metody aktywizujące: flipped classroom [b09] Praca z innym narzędziem dydaktycznym [d03] Autoedukacja [f01] |
zaliczenie |
SD_D_K01 |
Praca studenta poza udziałem w zajęciach obejmuje w szczególności: | ||
---|---|---|
Nazwa | Kategoria | Opis |
Kwerenda materiałów i przegląd działań niezbędnych do uczestnictwa w zajęciach [a01] | Przygotowanie do zajęć | przegląd literatury, dokumentacji, narzędzi i materiałów oraz specyfiki i zakresu działań wskazanych w sylabusie jako wymagane do pełnego uczestnictwa w zajęciach |
Czytanie literatury / analiza materiałów źródłowych [a02] | Przygotowanie do zajęć | czytanie literatury wskazanej w sylabusie; przegląd, porządkowanie, analiza i wybór materiałów źródłowych do wykorzystania w ramach zajęć |
Ćwiczenie praktycznych umiejętności [a03] | Przygotowanie do zajęć | czynności polegające na powtarzaniu, doskonaleniu i utrwalaniu praktycznych umiejętności, w tym ćwiczonych podczas odbytych wcześniej zajęć lub nowych, niezbędnych z punktu widzenia realizacji kolejnych elementów programu (jako przygotowanie się uczestnictwa w zajęciach) |
Konsultowanie materiałów uzupełniających [względem wskazanych w sylabusie] [a04] | Przygotowanie do zajęć | uzgadnianie dodatkowych do wskazanych w sylabusie materiałów, służących realizacji zadań wynikających z uczestnictwa w zajęciach lub na potrzeby przygotowania się do nich |
Zapoznanie się z zapisami sylabusa [b01] | Konsultowanie programu i organizacji zajęć | przeglądanie zawartości sylabusa i zapoznanie się z treścią jego zapisów |
Analiza korekt/informacji zwrotnej ze strony NA dotyczących wyników wer. ef. ucz. [d01] | Konsultowanie wyników weryfikacji efektów uczenia się | przegląd uwag, ocen i opinii sporządzonych przez NA odnoszących się do realizacji zadania sprawdzającego poziom osiągniętych efektów uczenia się |
Opracowanie planu korekty i zadań uzupełniających/korygujących [d02] | Konsultowanie wyników weryfikacji efektów uczenia się | przegląd i wybór zadań oraz czynności pozwalających na eliminację wskazanych przez NA błędów, ich weryfikację lub poprawę oraz zaliczenie zadania na, co najmniej, najniższym dopuszczalnym poziomie |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |