Myślenie strategiczne - teoria i praktyka gier Kierunek studiów: Filologia wschodniosłowiańska
Kod programu: W1-S1FW23.2024

Nazwa modułu: Myślenie strategiczne - teoria i praktyka gier
Kod modułu: W1-KK-S1-MSG
Kod programu: W1-S1FW23.2024
Semestr: semestr zimowy 2026/2027
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 2
Cel i opis treści kształcenia:
Moduł będzie koncentrował się na teorii gier w zakresie jej powiązania z procesem negocjacyjnym, strategicznym planowaniem działań oraz sposobem przydzielania jednostce dopasowanych do jej osobowości zadań w grupie. Ćwiczenia w zakresie samodzielnego projektowania gier mają na celu wykształcenie umiejętności takiego działania, w którym zwycięstwo zależy od umiejętności poznawczych, przestrzegania zasad gry, interakcji z innymi graczami oraz nieustannego dokonywania wyborów i podejmowania decyzji. Moduł ma na celu unaocznienie różnych wyników, jakie osiąga się w zależności od zaangażowania w działanie i włączenie w to działanie umiejętności elastycznego modyfikowania reguł w zależności od zaistniałych okoliczności.
Lista modułów koniecznych do zaliczenia przed przystąpieniem do tego modułu (o ile to konieczne): nie dotyczy
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
zna i rozumie podstawowe zasady tworzenia i rozwoju różnych form funkcjonowania i działania w zakresie przedsiębiorczości [MSG_1]
K_K03 [5/5]
potrafi dokonać analizy własnych działań i wskazać obszary wymagające zmiany i podjęcia innych decyzji w przyszłym działaniu [MSG_2]
K_K01 [4/5]
potrafi współdziałać w grupie w ramach prac o charakterze interdyscyplinarnym, przyjmując w niej zarówno funkcje kierownicze, jak i podrzędno-wykonawcze [MSG_3]
K_U07 [4/5]
potrafi myśleć i działać w sposób strategiczny [MSG_4]
K_K04 [3/5]
w działaniu charakteryzuje się wrażliwością etyczną, empatią, otwartością i refleksyjnością [MSG_5]
K_K04 [4/5]
Forma prowadzonych zajęć Liczba godzin Metody prowadzenia zajęć Sposób weryfikacji efektów uczenia się Efekty uczenia się
ćwiczenia [MSG_c] 30 Praca z innym narzędziem dydaktycznym [d03] 
Tworzenie/wytwarzanie - warsztat twórczy [e03] 
zaliczenie MSG_1 MSG_2 MSG_3 MSG_4 MSG_5
Praca studenta poza udziałem w zajęciach obejmuje w szczególności:
Nazwa Kategoria Opis
Ćwiczenie praktycznych umiejętności [a03] Przygotowanie do zajęć
czynności polegające na powtarzaniu, doskonaleniu i utrwalaniu praktycznych umiejętności, w tym ćwiczonych podczas odbytych wcześniej zajęć lub nowych, niezbędnych z punktu widzenia realizacji kolejnych elementów programu (jako przygotowanie się uczestnictwa w zajęciach)
Zapoznanie się z zapisami sylabusa [b01] Konsultowanie programu i organizacji zajęć
przeglądanie zawartości sylabusa i zapoznanie się z treścią jego zapisów
Realizacja indywidualnego lub grupowego zadania zaliczeniowego/egz./etapowego [c03] Przygotowanie do weryfikacji efektów uczenia się
zbiór czynności zmierzających do wykonania zadania zleconego do realizacji poza zajęciami, jako obligatoryjnego etapu/elementu weryfikacji przypisanych do tych zajęć efektów uczenia się
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)