Warsztaty wokalne z emisją głosu 2 Kierunek studiów: Arteterapia
Kod programu: W3-S1AR19.2024

Nazwa modułu: Warsztaty wokalne z emisją głosu 2
Kod modułu: S1_AR_WWzE_2
Kod programu: W3-S1AR19.2024
Semestr: semestr zimowy 2025/2026
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 1
Cel i opis treści kształcenia:
Druga cześć modułu, w którym tworzone są i wykonywane aranżacje wokalne różnych utworów oraz eksplorowane są możliwości wykorzystywania pracy z głosem i śpiewu w muzykoterapii i arteterapii
Lista modułów koniecznych do zaliczenia przed przystąpieniem do tego modułu (o ile to konieczne): nie dotyczy
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Wykazuje odpowiedzialność za kondycję swojego głosu jako narzędzia pracy [AR_WWzE_2_01]
ART_K01 [3/5]
Aktywnie uczestniczy w zajęciach w grupie [AR_WWzE_2_02]
ART_K04 [4/5]
Stosuje ćwiczenia służące rozgrzewce i wyciszeniu głosu, a także jego rehabilitacji po chorobie, wysiłku itp. (m.in. ćwiczenia typu SOVT) [AR_WWzE_2_03]
ART_U08 [3/5]
Wykonuje utwory w różnorodnych wielogłosowych aranżacjach oraz improwizuje głosem zbiorowo, solowo [AR_WWzE_2_04]
ART_U09 [3/5]
Opisuje możliwości jakie daje wykorzystanie pracy z wykorzystaniem głosu, w tym śpiewu, w muzykoterapii [AR_WWzE_2_05]
ART_W04 [3/5]
Forma prowadzonych zajęć Liczba godzin Metody prowadzenia zajęć Sposób weryfikacji efektów uczenia się Efekty uczenia się
ćwiczenia [AR_WWzE_2_ĆW] 15 Metody aktywizujące: peer learning [b08] 
Pokaz/demonstracja [c06] 
Tworzenie/wytwarzanie - warsztat twórczy [e03] 
Autoedukacja [f01] 
zaliczenie AR_WWzE_2_01 AR_WWzE_2_02 AR_WWzE_2_03 AR_WWzE_2_04 AR_WWzE_2_05
Praca studenta poza udziałem w zajęciach obejmuje w szczególności:
Nazwa Kategoria Opis
Ćwiczenie praktycznych umiejętności [a03] Przygotowanie do zajęć
czynności polegające na powtarzaniu, doskonaleniu i utrwalaniu praktycznych umiejętności, w tym ćwiczonych podczas odbytych wcześniej zajęć lub nowych, niezbędnych z punktu widzenia realizacji kolejnych elementów programu (jako przygotowanie się uczestnictwa w zajęciach)
Ustalanie etapów realizacji zadań przyczyniających się do weryfikacji efektów uczenia się [c01] Przygotowanie do weryfikacji efektów uczenia się
przygotowanie strategii realizacji zadania uwzględniającej podział treści, czynności i ich zakres, czas realizacji oraz/lub sposób pozyskania niezbędnych do jego wykonania materiałów i narzędzi, itp.
Opracowanie planu korekty i zadań uzupełniających/korygujących [d02] Konsultowanie wyników weryfikacji efektów uczenia się
przegląd i wybór zadań oraz czynności pozwalających na eliminację wskazanych przez NA błędów, ich weryfikację lub poprawę oraz zaliczenie zadania na, co najmniej, najniższym dopuszczalnym poziomie
Podejmowanie z własnej inicjatywy i indywidualnie aktywności służących poszerzeniu zakresu lub głębi treści nauczania, w tym poza murami Uniwersytetu [e01] Aktywności komplementarne do zajęć
zbiór aktywności podejmowanych samodzielnie i z własnej inicjatywy studenta, mających na celu pogłębienie lub poszerzenie wiedzy i umiejętności, ich powtórzenie, utrwalenie lub weryfikację, w tym uwzględniające aktywności realizowane w innych przestrzeniach, np. w instytucji upowszechniania kultury, w instytucji oświatowej, laboratorium, w plenerze, itd.; w tym autoedukacja
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)