Warsztaty wokalne z emisją głosu 2
Kierunek studiów: Arteterapia
Kod programu: W3-S1AR19.2024

Nazwa modułu: | Warsztaty wokalne z emisją głosu 2 |
---|---|
Kod modułu: | S1_AR_WWzE_2 |
Kod programu: | W3-S1AR19.2024 |
Semestr: | semestr zimowy 2025/2026 |
Język wykładowy: | polski |
Forma zaliczenia: | zaliczenie |
Punkty ECTS: | 1 |
Cel i opis treści kształcenia: | Druga cześć modułu, w którym tworzone są i wykonywane aranżacje wokalne różnych utworów oraz eksplorowane są możliwości wykorzystywania pracy z głosem i śpiewu w muzykoterapii i arteterapii
|
Lista modułów koniecznych do zaliczenia przed przystąpieniem do tego modułu (o ile to konieczne): | nie dotyczy |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
Wykazuje odpowiedzialność za kondycję swojego głosu jako narzędzia pracy [AR_WWzE_2_01] |
ART_K01 [3/5] |
Aktywnie uczestniczy w zajęciach w grupie [AR_WWzE_2_02] |
ART_K04 [4/5] |
Stosuje ćwiczenia służące rozgrzewce i wyciszeniu głosu, a także jego rehabilitacji po chorobie, wysiłku itp. (m.in. ćwiczenia typu SOVT) [AR_WWzE_2_03] |
ART_U08 [3/5] |
Wykonuje utwory w różnorodnych wielogłosowych aranżacjach oraz improwizuje głosem zbiorowo, solowo [AR_WWzE_2_04] |
ART_U09 [3/5] |
Opisuje możliwości jakie daje wykorzystanie pracy z wykorzystaniem głosu, w tym śpiewu, w muzykoterapii [AR_WWzE_2_05] |
ART_W04 [3/5] |
Forma prowadzonych zajęć | Liczba godzin | Metody prowadzenia zajęć | Sposób weryfikacji efektów uczenia się | Efekty uczenia się |
---|---|---|---|---|
ćwiczenia [AR_WWzE_2_ĆW] | 15 |
Metody aktywizujące: peer learning [b08] Pokaz/demonstracja [c06] Tworzenie/wytwarzanie - warsztat twórczy [e03] Autoedukacja [f01] |
zaliczenie |
AR_WWzE_2_01 |
Praca studenta poza udziałem w zajęciach obejmuje w szczególności: | ||
---|---|---|
Nazwa | Kategoria | Opis |
Ćwiczenie praktycznych umiejętności [a03] | Przygotowanie do zajęć | czynności polegające na powtarzaniu, doskonaleniu i utrwalaniu praktycznych umiejętności, w tym ćwiczonych podczas odbytych wcześniej zajęć lub nowych, niezbędnych z punktu widzenia realizacji kolejnych elementów programu (jako przygotowanie się uczestnictwa w zajęciach) |
Ustalanie etapów realizacji zadań przyczyniających się do weryfikacji efektów uczenia się [c01] | Przygotowanie do weryfikacji efektów uczenia się | przygotowanie strategii realizacji zadania uwzględniającej podział treści, czynności i ich zakres, czas realizacji oraz/lub sposób pozyskania niezbędnych do jego wykonania materiałów i narzędzi, itp. |
Opracowanie planu korekty i zadań uzupełniających/korygujących [d02] | Konsultowanie wyników weryfikacji efektów uczenia się | przegląd i wybór zadań oraz czynności pozwalających na eliminację wskazanych przez NA błędów, ich weryfikację lub poprawę oraz zaliczenie zadania na, co najmniej, najniższym dopuszczalnym poziomie |
Podejmowanie z własnej inicjatywy i indywidualnie aktywności służących poszerzeniu zakresu lub głębi treści nauczania, w tym poza murami Uniwersytetu [e01] | Aktywności komplementarne do zajęć | zbiór aktywności podejmowanych samodzielnie i z własnej inicjatywy studenta, mających na celu pogłębienie lub poszerzenie wiedzy i umiejętności, ich powtórzenie, utrwalenie lub weryfikację, w tym uwzględniające aktywności realizowane w innych przestrzeniach, np. w instytucji upowszechniania kultury, w instytucji oświatowej, laboratorium, w plenerze, itd.; w tym autoedukacja |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |