Promocja w biznesie i dyplomacji Kierunek studiów: Komunikacja międzykulturowa
Kod programu: W1-S1KK24.2024

Nazwa modułu: Promocja w biznesie i dyplomacji
Kod modułu: W1-KK-S1-PBD
Kod programu: W1-S1KK24.2024
Semestr: semestr letni 2024/2025
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 3
Cel i opis treści kształcenia:
Moduł wyposaża studentki i studentów w wiedzę niezbędną do analizy i konstruowania strategii promocyjnych stosowanych w biznesie i dyplomacji z uwzględnieniem charakterystyki językowo-kulturowej odbiorcy. Umieją oni zaplanować wieloetapową kampanię reklamową, poznają i wykorzystują różne kanały dotarcia do odbiorcy, tworzą poprawne językowo, wartościowe informacyjnie i skuteczne marketingowo oraz atrakcyjne wizualnie przekazy. Znają różne typy działań reklamowych, rozpoznają perswazję i manipulację
Lista modułów koniecznych do zaliczenia przed przystąpieniem do tego modułu (o ile to konieczne): nie dotyczy
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Student/Studentka ma zaawansowaną wiedzę co do praktycznego zastosowania języka i praktyki komunikacji międzykulturowej w działaniach związanych z obszarem biznesu i dyplomacji [PBD_1]
KM_W01 [4/5]
Student/Studentka zna i rozumie rolę procesów komunikowania interpersonalnego i społecznego oraz społecznych i komunikacyjnych uwarunkowań procesów i zjawisk kulturowych w sytuacjach biznesowych i dyplomatycznych [PBD_2]
KM_W09 [4/5]
Student/Studentka zna i rozumie podstawowe zasady tworzenia i rozwoju różnych form przedsiębiorczości służących promowaniu kultury, łączenia jej ze sferą biznesową oraz dyplomatyczną [PBD_3]
KM_W11 [3/5]
Student/Studentka potrafi zredagować w języku polskim i/lub obcym tekst pisemny przeznaczony dla grup odbiorczych w różnych obiegach komunikacyjnych (w tym biznesowych i dyplomatycznych) [PBD_4]
KM_U06 [5/5]
Student/Studentka potrafi współdziałać w grupie w ramach prac o charakterze interdyscyplinarnym, przyjmując w niej zarówno funkcje kierownicze, jak i podrzędno-wykonawcze, szczególnie w sytuacjach biznesowych i dyplomatycznych [PBD_5]
KM_U08 [4/5]
Student/Studentka jest gotów/gotowa do uczestniczenia w życiu społecznym, korzystając z wiedzy o znaczeniu języka i kultury polskiej oraz języków i kultur innych narodów w kulturze światowej [PBD_6]
KM_K02 [3/5]
Student/Studentka potrafi myśleć i działać w sposób przedsiębiorczy i z zachowaniem zasad etykiety dyplomatycznej [PBD_7]
KM_K04 [2/5]
Forma prowadzonych zajęć Liczba godzin Metody prowadzenia zajęć Sposób weryfikacji efektów uczenia się Efekty uczenia się
ćwiczenia [PBD_C] 30 Metody aktywizujące: studium przypadku [b07] 
Praca z innym narzędziem dydaktycznym [d03] 
Ćwiczenie produkcyjne - warsztat [e02] 
zaliczenie PBD_1 PBD_2 PBD_3 PBD_4 PBD_5 PBD_6 PBD_7
Praca studenta poza udziałem w zajęciach obejmuje w szczególności:
Nazwa Kategoria Opis
Zapoznanie się z zapisami sylabusa [b01] Konsultowanie programu i organizacji zajęć
przeglądanie zawartości sylabusa i zapoznanie się z treścią jego zapisów
Realizacja indywidualnego lub grupowego zadania zaliczeniowego/egz./etapowego [c03] Przygotowanie do weryfikacji efektów uczenia się
zbiór czynności zmierzających do wykonania zadania zleconego do realizacji poza zajęciami, jako obligatoryjnego etapu/elementu weryfikacji przypisanych do tych zajęć efektów uczenia się
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)