LEVEL DESIGN CZ. 4 (WYBÓR) Kierunek studiów: Projektowanie gier i przestrzeni wirtualnej
Kod programu: W6-S1PG19.2023

Nazwa modułu: LEVEL DESIGN CZ. 4 (WYBÓR)
Kod modułu: W6-PG-S1-L.4
Kod programu: W6-S1PG19.2023
Semestr:
  • semestr letni 2025/2026
  • semestr letni 2024/2025
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 2
Cel i opis treści kształcenia:
Student będzie potrafił zaprojektować poziom gry w oparciu o znajomość fundamentalnych zasad plastyki, a także świadomość teoretycznych aspekty projektowania poziomu gry. Student będzie posiadał umiejętności warsztatowe niezbędne do realizacji własnych projektów.
Lista modułów koniecznych do zaliczenia przed przystąpieniem do tego modułu (o ile to konieczne): nie dotyczy
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Posiada umiejętność obserwacji i analizy rzeczywistości. [K01]
W6-PG1P-K01 [4/5]
Posiada umiejętność przeniesienia treści na język plastycznej wypowiedzi. [U01]
W6-PG1P-U01 [4/5]
Umie świadomie posługiwać się właściwą techniką i technologią w trakcie realizacji poziomu gry. [U02]
W6-PG1P-U02 [4/5]
Posiada umiejętność podejmowania samodzielnej decyzji odnośnie realizacji własnych projektów graficznych. [U03]
W6-PG1P-U03 [4/5]
Posiada podstawową wiedzę dotyczącą projektowania poziomów gry. [W09]
W6-PG1P-W09 [4/5]
Forma prowadzonych zajęć Liczba godzin Metody prowadzenia zajęć Sposób weryfikacji efektów uczenia się Efekty uczenia się
ćwiczenia [_fs_1] 30 Objaśnienie/wyjaśnienie [a05] 
Prezentacja [c07] 
Projektowanie [e04] 
Obserwacja [e06] 
Autoedukacja [f01] 
Praca koncepcyjna [f03] 
zaliczenie K01 U01 U02 U03 W09
Praca studenta poza udziałem w zajęciach obejmuje w szczególności:
Nazwa Kategoria Opis
Kwerenda materiałów i przegląd działań niezbędnych do uczestnictwa w zajęciach [a01] Przygotowanie do zajęć
przegląd literatury, dokumentacji, narzędzi i materiałów oraz specyfiki i zakresu działań wskazanych w sylabusie jako wymagane do pełnego uczestnictwa w zajęciach
Czytanie literatury / analiza materiałów źródłowych [a02] Przygotowanie do zajęć
czytanie literatury wskazanej w sylabusie; przegląd, porządkowanie, analiza i wybór materiałów źródłowych do wykorzystania w ramach zajęć
Ćwiczenie praktycznych umiejętności [a03] Przygotowanie do zajęć
czynności polegające na powtarzaniu, doskonaleniu i utrwalaniu praktycznych umiejętności, w tym ćwiczonych podczas odbytych wcześniej zajęć lub nowych, niezbędnych z punktu widzenia realizacji kolejnych elementów programu (jako przygotowanie się uczestnictwa w zajęciach)
Wytworzenie/przygotowanie narzędzi, materiałów, dokumentacji niezbędnych do uczestnictwa w zajęciach [a05] Przygotowanie do zajęć
opracowanie, przygotowanie i weryfikacja przydatności narzędzi oraz materiałów (np. pomocy, scenariuszy, narzędzi badawczych, aparatury, itd.) do wykorzystania w ramach zajęć lub służących przygotowaniu się do nich
Zapoznanie się z zapisami sylabusa [b01] Konsultowanie programu i organizacji zajęć
przeglądanie zawartości sylabusa i zapoznanie się z treścią jego zapisów
Realizacja indywidualnego lub grupowego zadania zaliczeniowego/egz./etapowego [c03] Przygotowanie do weryfikacji efektów uczenia się
zbiór czynności zmierzających do wykonania zadania zleconego do realizacji poza zajęciami, jako obligatoryjnego etapu/elementu weryfikacji przypisanych do tych zajęć efektów uczenia się
Analiza korekt/informacji zwrotnej ze strony NA dotyczących wyników wer. ef. ucz. [d01] Konsultowanie wyników weryfikacji efektów uczenia się
przegląd uwag, ocen i opinii sporządzonych przez NA odnoszących się do realizacji zadania sprawdzającego poziom osiągniętych efektów uczenia się
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)