Moduł dyplomowy: cz.2.
Kierunek studiów: Animacja społeczno-kulturalna z edukacją kulturalną
Kod programu: W6-S1AE19.2023
| Nazwa modułu: | Moduł dyplomowy: cz.2. |
|---|---|
| Kod modułu: | W6-ASKEK-S1-MODYPL2 |
| Kod programu: | W6-S1AE19.2023 |
| Semestr: |
|
| Język wykładowy: | polski |
| Forma zaliczenia: | zaliczenie |
| Punkty ECTS: | 9 |
| Cel i opis treści kształcenia: | Celem seminarium dyplomowego (cz.2.) jest realizacja założeń badawczo-projektowych i przygotowanie ostatecznej wersji rozprawy. Osoba studiująca w ramach modułu realizuje założenia pracy, następnie porządkuje i weryfikuje zebrany materiał, opracowuje wnioski i redaguje ostateczną wersję pracy pisemnej zgodnie z rygorami przewidzianymi dla tego typu prac. |
| Lista modułów koniecznych do zaliczenia przed przystąpieniem do tego modułu (o ile to konieczne): | nie dotyczy |
| Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
|---|---|
ma świadomość poziomu uzyskanych kompetencji; wykazuje potrzebę ciągłego uczenia się [K01] |
ASKEK_K04 [3/5] |
wykazuje się świadomością poziomu uzyskanej wiedzy i umiejętności praktycznych w rozwiązywaniu problemów badawczych i zawodowych; uznaje potrzebę ich rozwijania w toku nauki i w biegu życia [K02] |
ASKEK-K01 [5/5] |
potrafi sformułować i zrealizować opracowaną strategię badawczą lub plan projektu, dobrać metody i narzędzia do realizacji zamierzenia praktycznego, a także dokonać krytycznej analizy efektów i sformułować wnioski z przeprowadzonych działań [U01] |
ASKEK_U02 [5/5] |
potrafi wykorzystać wiedzę i umiejętności zdobyte podczas studiów, samodzielnie odnalezione, wyselekcjonowane i poddane krytycznej ocenie przykłady pracy społecznej i kulturalnej do analiz teoretycznych lub jako wzorzec w pracy projektowej [U02] |
ASKEK_U07 [5/5] |
potrafi wypowiadać się w formie ustnej i pisemnej na tematy związane z pracą naukową i projektową; potrafi przygotować zgodnie z przyjętymi dla obszaru nauk humanistycznych i społecznych zasadami opracowanie naukowe; potrafi wypowiadać się publicznie na tematy podjęte w rozprawie, argumentować i uczestniczyć w dyskusji [U03] |
ASKEK_U05 [5/5] |
zna i rozumie w zaawansowanym stopniu - fakty, teorie, metody oraz złożone zależności między nimi, różnorodne uwarunkowania prowadzonej działalności badawczej i projektowej [W01] |
ASKEK_W01 [5/5] |
| Forma prowadzonych zajęć | Liczba godzin | Metody prowadzenia zajęć | Sposób weryfikacji efektów uczenia się | Efekty uczenia się |
|---|---|---|---|---|
| seminarium [fs_1] | 60 |
Objaśnienie/wyjaśnienie [a05] Metody aktywizujące: dyskusja/debata [b04] Prezentacja [c07] Projektowanie [e04] Praktyka badawcza [e08] Indywidualna praca z tekstem [f02] Praca koncepcyjna [f03] |
zaliczenie |
K01 |
| Praca studenta poza udziałem w zajęciach obejmuje w szczególności: | ||
|---|---|---|
| Nazwa | Kategoria | Opis |
| Czytanie literatury / analiza materiałów źródłowych [a02] | Przygotowanie do zajęć | czytanie literatury wskazanej w sylabusie; przegląd, porządkowanie, analiza i wybór materiałów źródłowych do wykorzystania w ramach zajęć |
| Konsultowanie materiałów uzupełniających [względem wskazanych w sylabusie] [a04] | Przygotowanie do zajęć | uzgadnianie dodatkowych do wskazanych w sylabusie materiałów, służących realizacji zadań wynikających z uczestnictwa w zajęciach lub na potrzeby przygotowania się do nich |
| Wytworzenie/przygotowanie narzędzi, materiałów, dokumentacji niezbędnych do uczestnictwa w zajęciach [a05] | Przygotowanie do zajęć | opracowanie, przygotowanie i weryfikacja przydatności narzędzi oraz materiałów (np. pomocy, scenariuszy, narzędzi badawczych, aparatury, itd.) do wykorzystania w ramach zajęć lub służących przygotowaniu się do nich |
| Ustalanie etapów realizacji zadań przyczyniających się do weryfikacji efektów uczenia się [c01] | Przygotowanie do weryfikacji efektów uczenia się | przygotowanie strategii realizacji zadania uwzględniającej podział treści, czynności i ich zakres, czas realizacji oraz/lub sposób pozyskania niezbędnych do jego wykonania materiałów i narzędzi, itp. |
| Realizacja indywidualnego lub grupowego zadania zaliczeniowego/egz./etapowego [c03] | Przygotowanie do weryfikacji efektów uczenia się | zbiór czynności zmierzających do wykonania zadania zleconego do realizacji poza zajęciami, jako obligatoryjnego etapu/elementu weryfikacji przypisanych do tych zajęć efektów uczenia się |
| Analiza korekt/informacji zwrotnej ze strony NA dotyczących wyników wer. ef. ucz. [d01] | Konsultowanie wyników weryfikacji efektów uczenia się | przegląd uwag, ocen i opinii sporządzonych przez NA odnoszących się do realizacji zadania sprawdzającego poziom osiągniętych efektów uczenia się |
| Załączniki |
|---|
| Opis modułu (PDF) |
| Sylabusy (USOSweb) | ||
|---|---|---|
| Semestr | Moduł | Język wykładowy |
| (brak danych) | ||