Tutoring badawczy
Kierunek studiów: Kulturoznawstwo
Kod programu: W1-S2KU19.2023

Nazwa modułu: | Tutoring badawczy |
---|---|
Kod modułu: | W1-KU-S2-TBK01 |
Kod programu: | W1-S2KU19.2023 |
Semestr: |
|
Język wykładowy: | w zależności od wyboru |
Forma zaliczenia: | zaliczenie |
Punkty ECTS: | 3 |
Cel i opis treści kształcenia: | Celem modułu jest wsparcie osoby studiującej w jej wyborach obszarów badawczych i kreowaniu ścieżki rozwoju w obszarze działań naukowych. W ramach modułu osoba studiująca poznaje specyfikę różnych przestrzeni naukowego namysłu nad kulturą proponowanych w ramach specjalności uruchamianych od drugiego semestru, nabywa umiejętności selekcji tej wiedzy i korelacji z własnymi zainteresowaniami badawczymi. |
Lista modułów koniecznych do zaliczenia przed przystąpieniem do tego modułu (o ile to konieczne): | nie dotyczy |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
korzystając ze zdobytej wiedzy naukowej oraz wypracowanych umiejętności obcowania z wytworami kultury, umie formułować krytyczne opinie, wyrażać je w trakcie dyskusji i debaty i prezentować je w różnych formach i za pośrednictwem różnych mediów [K_01] |
W1-K02SN_K04 [4/5] |
posiada pogłębione umiejętności badawcze w zakresie analizy prac naukowych, syntezy różnych idei i poglądów; potrafi przeprowadzić analizę złożonych problemów, potrafi dobierać metody i stosować odpowiednie narzędzia badawcze [U_01] |
W1-K02SN_U02 [3/5] |
umie samodzielnie zdobywać wiedzę z zakresu nauk o kulturze, poszerzać umiejętności badawcze oraz podejmować zadania zmierzające do samorozwoju zawodowego [U_02] |
W1-K02SN_U03 [5/5] |
ma pogłębioną wiedzę o multidyscyplinarności nauk o kulturze i o ich powiązaniach z innymi dyscyplinami humanistycznymi, pozwalającą na integrowanie różnych pól badawczych [W_01] |
W1-K02SN_W02 [3/5] |
Forma prowadzonych zajęć | Liczba godzin | Metody prowadzenia zajęć | Sposób weryfikacji efektów uczenia się | Efekty uczenia się |
---|---|---|---|---|
tutoring [W1-KU-T] | 15 |
Metody aktywizujące: dyskusja/debata [b04] Metody aktywizujące: studium przypadku [b07] Autoedukacja [f01] |
zaliczenie |
K_01 |
Praca studenta poza udziałem w zajęciach obejmuje w szczególności: | ||
---|---|---|
Nazwa | Kategoria | Opis |
Konsultowanie materiałów uzupełniających [względem wskazanych w sylabusie] [a04] | Przygotowanie do zajęć | uzgadnianie dodatkowych do wskazanych w sylabusie materiałów, służących realizacji zadań wynikających z uczestnictwa w zajęciach lub na potrzeby przygotowania się do nich |
Zapoznanie się z zapisami sylabusa [b01] | Konsultowanie programu i organizacji zajęć | przeglądanie zawartości sylabusa i zapoznanie się z treścią jego zapisów |
Weryfikacja/dostosowanie/dyskutowanie zapisów w sylabusie [b02] | Konsultowanie programu i organizacji zajęć | konsultowanie treści sylabusa z potencjalną weryfikacją zapisów wymagających spełnienia specjalnych warunków uczestnictwa w zajęciach, np. wymagań technicznych, czasowych, przestrzennych, innych, w tym warunków uczestnictwa w zajęciach poza murami uczelni, zajęć organizowanych w blokach, organizowanych online, itp.; konsultowanie z potencjalnym udziałem opiekuna roku lub członkami grupy zajęciowej |
Ustalanie etapów realizacji zadań przyczyniających się do weryfikacji efektów uczenia się [c01] | Przygotowanie do weryfikacji efektów uczenia się | przygotowanie strategii realizacji zadania uwzględniającej podział treści, czynności i ich zakres, czas realizacji oraz/lub sposób pozyskania niezbędnych do jego wykonania materiałów i narzędzi, itp. |
Analiza korekt/informacji zwrotnej ze strony NA dotyczących wyników wer. ef. ucz. [d01] | Konsultowanie wyników weryfikacji efektów uczenia się | przegląd uwag, ocen i opinii sporządzonych przez NA odnoszących się do realizacji zadania sprawdzającego poziom osiągniętych efektów uczenia się |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |