Autoprezentacja
Kierunek studiów: Filologia wschodniosłowiańska
Kod programu: W1-S1FW23.2023

Nazwa modułu: | Autoprezentacja |
---|---|
Kod modułu: | W1-MSP1OS-14-BAUTO |
Kod programu: | W1-S1FW23.2023 |
Semestr: | semestr zimowy 2024/2025 |
Język wykładowy: | w zależności od wyboru |
Forma zaliczenia: | zaliczenie |
Punkty ECTS: | 4 |
Cel i opis treści kształcenia: | Moduł ma na celu zapoznanie osoby studiującej z definicjami autoprezentacji, omówienie kodów służących autoprezentacji oraz przedstawienie aktów mowy i gatunków mowy w służbie autoprezentacji. Osoba studiująca ma okazję do obserwacji i analiz zachowań i strategii autoprezentacyjnych. |
Lista modułów koniecznych do zaliczenia przed przystąpieniem do tego modułu (o ile to konieczne): | nie dotyczy |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
posiada wiedzę o zróżnicowaniach regionalnych w ramach kultury polskiej i ich wpływie na zachowania i działania [MSP1OS-14-BAUTO_1] |
K_W01 [2/5] |
odpowiedzialnie projektuje i przygotowuje się do autoprezentacji związanej z sytuacją biznesową [MSP1OS-14-BAUTO_10] |
K_U03 [2/5] |
ma przekonanie o wadze przestrzegania zasad etyki zawodowej, ze szczególnym uwzględnieniem etyki w biznesie [MSP1OS-14-BAUTO_11] |
K_W05 [2/5] |
posiada podstawową wiedzę na temat struktury i dziejów języka polskiego, jego zróżnicowania i możliwości wykorzystania tej wiedzy w aktach autoprezentacji [MSP1OS-14-BAUTO_2] |
K_W02 [1/5] |
posiada podstawową wiedzę z zakresu komunikacji międzykulturowej i recepcji aktów autoprezentacji [MSP1OS-14-BAUTO_3] |
K_W02 [1/5] |
zna podstawowe metody analizy i interpretacji zachowań autoprezentacyjnych i ich wzajemnych relacji w obszarach jednolitości i zróżnicowania kulturowego [MSP1OS-14-BAUTO_4] |
K_W03 [2/5] |
zna i rozumie zasady postępowania badawczego, etyki naukowej i rozumie potrzebę ochrony własności intelektualnej wykorzystywanej w aktach autoprezentacji [MSP1OS-14-BAUTO_5] |
K_W05 [2/5] |
potrafi dokonać samodzielnej analizy i interpretacji zjawisk z zakresu technik autoprezentacji [MSP1OS-14-BAUTO_6] |
K_U02 [2/5] |
potrafi interpretować autoprezentacyjne zjawiska językowe przez pryzmat komunikacji biznesowej [MSP1OS-14-BAUTO_7] |
K_U02 [2/5] |
potrafi przygotować wystąpienie ustne będące przykładem autoprezentacji w zakresie działalności biznesowej z wykorzystaniem technik prezentacji multimedialnej [MSP1OS-14-BAUTO_8] |
K_U05 [2/5] |
dokonuje samooceny swoich kompetencji w aktach autoprezentacji [MSP1OS-14-BAUTO_9] |
K_K01 [4/5] |
Forma prowadzonych zajęć | Liczba godzin | Metody prowadzenia zajęć | Sposób weryfikacji efektów uczenia się | Efekty uczenia się |
---|---|---|---|---|
laboratorium [MSP1OS-14-BAUTO_l] | 15 |
Opis [a03] Metody aktywizujące: studium przypadku [b07] Metody aktywizujące: peer learning [b08] Analiza SWOT [b10] Pokaz/demonstracja [c06] |
zaliczenie |
MSP1OS-14-BAUTO_1 |
Praca studenta poza udziałem w zajęciach obejmuje w szczególności: | ||
---|---|---|
Nazwa | Kategoria | Opis |
Ćwiczenie praktycznych umiejętności [a03] | Przygotowanie do zajęć | czynności polegające na powtarzaniu, doskonaleniu i utrwalaniu praktycznych umiejętności, w tym ćwiczonych podczas odbytych wcześniej zajęć lub nowych, niezbędnych z punktu widzenia realizacji kolejnych elementów programu (jako przygotowanie się uczestnictwa w zajęciach) |
Zapoznanie się z zapisami sylabusa [b01] | Konsultowanie programu i organizacji zajęć | przeglądanie zawartości sylabusa i zapoznanie się z treścią jego zapisów |
Weryfikacja/dostosowanie/dyskutowanie zapisów w sylabusie [b02] | Konsultowanie programu i organizacji zajęć | konsultowanie treści sylabusa z potencjalną weryfikacją zapisów wymagających spełnienia specjalnych warunków uczestnictwa w zajęciach, np. wymagań technicznych, czasowych, przestrzennych, innych, w tym warunków uczestnictwa w zajęciach poza murami uczelni, zajęć organizowanych w blokach, organizowanych online, itp.; konsultowanie z potencjalnym udziałem opiekuna roku lub członkami grupy zajęciowej |
Ustalanie etapów realizacji zadań przyczyniających się do weryfikacji efektów uczenia się [c01] | Przygotowanie do weryfikacji efektów uczenia się | przygotowanie strategii realizacji zadania uwzględniającej podział treści, czynności i ich zakres, czas realizacji oraz/lub sposób pozyskania niezbędnych do jego wykonania materiałów i narzędzi, itp. |
Studiowanie wykorzystanej literatury oraz wytworzonych w ramach zajęć materiałów [c02] | Przygotowanie do weryfikacji efektów uczenia się | wgłębianie się, dociekanie, rozważanie, przyswajanie, interpretacja lub porządkowanie wiedzy pochodzącej z literatury, dokumentacji, instrukcji, scenariuszy, itd., wykorzystanych na zajęciach oraz z notatek lub innych materiałów/wytworów sporządzonych w ich trakcie |
Realizacja indywidualnego lub grupowego zadania zaliczeniowego/egz./etapowego [c03] | Przygotowanie do weryfikacji efektów uczenia się | zbiór czynności zmierzających do wykonania zadania zleconego do realizacji poza zajęciami, jako obligatoryjnego etapu/elementu weryfikacji przypisanych do tych zajęć efektów uczenia się |
Analiza korekt/informacji zwrotnej ze strony NA dotyczących wyników wer. ef. ucz. [d01] | Konsultowanie wyników weryfikacji efektów uczenia się | przegląd uwag, ocen i opinii sporządzonych przez NA odnoszących się do realizacji zadania sprawdzającego poziom osiągniętych efektów uczenia się |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |