Seminarium
Kierunek studiów: Biofizyka
Kod programu: W4-S1BF19.2023
| Nazwa modułu: | Seminarium |
|---|---|
| Kod modułu: | W4-BF-S1-6-23-24 |
| Kod programu: | W4-S1BF19.2023 |
| Semestr: |
|
| Język wykładowy: | polski |
| Forma zaliczenia: | zaliczenie |
| Punkty ECTS: | 3 |
| Cel i opis treści kształcenia: | Celem modułu jest nabycie przez studentów umiejętności argumentowania i uzasadniania własnego stanowiska w na temat problemów biofizyki w oparciu posiadaną wiedzę i literaturę. W trakcie zajęć studenci będą przygotowywać prezentacje, plakaty, dokumenty tekstowe oraz brać udział w dyskusjach na wskazane aktualne zagadnienia z zakresu biofizyki. |
| Lista modułów koniecznych do zaliczenia przed przystąpieniem do tego modułu (o ile to konieczne): | nie dotyczy |
| Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
|---|---|
Student rozumie znaczenie biofizyki jako nauki i poszerza świadomość odpowiedzialności, korzyści i zagrożeń płynących z praktycznych zastosowań biofizyki. [E1] |
W01 [1/5] |
Student potrafi pozyskiwać informacje z literatury, baz danych i innych źródeł w celu pogłębienia wiedzy z zakresu biofizyki i pozyskania umiejętności dyskusji naukowej. [E2] |
U08 [1/5] |
Student potrafi wysłuchać innego zdania i podjąć merytoryczną dyskusje nad danym zagadnieniem. [E3] |
U07 [1/5] |
Student poznaje ograniczenia własnej wiedzy, a tym samym kształtuje potrzebę dalszego kształcenia. [E4] |
K01 [1/5] |
| Forma prowadzonych zajęć | Liczba godzin | Metody prowadzenia zajęć | Sposób weryfikacji efektów uczenia się | Efekty uczenia się |
|---|---|---|---|---|
| seminarium [FZ1] | 20 |
Metody aktywizujące: dyskusja/debata [b04] Metody aktywizujące; seminarium/proseminarium [b05] Metody aktywizujące: peer learning [b08] Metody aktywizujące: flipped classroom [b09] Prezentacja [c07] |
zaliczenie |
E1 |
| Praca studenta poza udziałem w zajęciach obejmuje w szczególności: | ||
|---|---|---|
| Nazwa | Kategoria | Opis |
| Czytanie literatury / analiza materiałów źródłowych [a02] | Przygotowanie do zajęć | czytanie literatury wskazanej w sylabusie; przegląd, porządkowanie, analiza i wybór materiałów źródłowych do wykorzystania w ramach zajęć |
| Wytworzenie/przygotowanie narzędzi, materiałów, dokumentacji niezbędnych do uczestnictwa w zajęciach [a05] | Przygotowanie do zajęć | opracowanie, przygotowanie i weryfikacja przydatności narzędzi oraz materiałów (np. pomocy, scenariuszy, narzędzi badawczych, aparatury, itd.) do wykorzystania w ramach zajęć lub służących przygotowaniu się do nich |
| Zapoznanie się z zapisami sylabusa [b01] | Konsultowanie programu i organizacji zajęć | przeglądanie zawartości sylabusa i zapoznanie się z treścią jego zapisów |
| Realizacja indywidualnego lub grupowego zadania zaliczeniowego/egz./etapowego [c03] | Przygotowanie do weryfikacji efektów uczenia się | zbiór czynności zmierzających do wykonania zadania zleconego do realizacji poza zajęciami, jako obligatoryjnego etapu/elementu weryfikacji przypisanych do tych zajęć efektów uczenia się |
| Załączniki |
|---|
| Opis modułu (PDF) |
| Sylabusy (USOSweb) | ||
|---|---|---|
| Semestr | Moduł | Język wykładowy |
| (brak danych) | ||