Marketing polityczny
Kierunek studiów: Doradztwo polityczne i publiczne
Kod programu: W3-S1DP19.2023

Nazwa modułu: | Marketing polityczny |
---|---|
Kod modułu: | W3-DP-S1-MP |
Kod programu: | W3-S1DP19.2023 |
Semestr: |
|
Język wykładowy: | polski |
Forma zaliczenia: | egzamin |
Punkty ECTS: | 4 |
Cel i opis treści kształcenia: | Celem modułu jest zapoznanie studentów w warstwie teoretycznej i praktycznej z problematyką marketingu politycznego, jak również przekazanie rozszerzonej wiedzy z zakresu marketingu. Student ma zdobyć wiedzę, dzięki której będzie potrafił opisać i wyjaśnić działania z zakresu marketingu politycznego oraz krytycznie rozważyć podstawowe dylematy teoretyczne i praktyczne związane z tą marketingiem politycznym. Zajęcia mają także służyć zdobyciu umiejętności i kompetencji służących wykorzystaniu zasad i instrumentarium marketingu (zwłaszcza politycznego) w praktyce, a także wypracowaniu postawy doceniającej wartość twórczego i etycznego zaangażowania w działania marketingowe. |
Lista modułów koniecznych do zaliczenia przed przystąpieniem do tego modułu (o ile to konieczne): | nie dotyczy |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
doceniając wagę kreatywnego podejścia jest przygotowany do współorganizowania projektów z zakresu marketingu politycznego na poziomie lokalnym, regionalnym i ogólnopaństwowym [K01] |
DP_1_K01 [3/5] |
wykorzystując posiadaną wiedzę identyfikuje i analizuje w ujęciu marketingowym działania organizacji i jednostek w obszarze ekonomii, polityki i aktywności społecznej [U01] |
DP_1_U01 [5/5] |
potrafi konstruować plany działań marketingowych oraz wykorzystać zaawansowane narzędzia marketingu politycznego z uwzględnieniem profesjonalnych zasad właściwych dla tych dziedzin [U02] |
DP_1_U02 [3/5] |
zna i rozumie zaawansowane modele i koncepcje teoretyczne z zakresu marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem marketingu politycznego [W01] |
DP_1_W01 [4/5] |
zna i rozumie istotę i rolę marketingu politycznego w różnych sferach aktywności organizacji i jednostek, rozumie złożoność społecznych uwarunkowań tych procesów [W02] |
DP_1_W04 [3/5] |
Forma prowadzonych zajęć | Liczba godzin | Metody prowadzenia zajęć | Sposób weryfikacji efektów uczenia się | Efekty uczenia się |
---|---|---|---|---|
wykład [MP_1] | 30 |
Wykład monograficzny [a02] Opis [a03] Odczyt [a04] Objaśnienie/wyjaśnienie [a05] Wykład problemowy [b01] Prezentacja [c07] |
egzamin |
U01 |
ćwiczenia [MP_2] | 30 |
Objaśnienie/wyjaśnienie [a05] Metody aktywizujące: gry dydaktyczne [b03] Metody aktywizujące: studium przypadku [b07] Analiza SWOT [b10] Odtworzenie audio/słuchowisko [c03] Prezentacja [c07] Praca z podręcznikiem programowym [d02] Rekonstrukcja/odtworzenie [d04] Symulacja [e07] |
zaliczenie |
K01 |
Praca studenta poza udziałem w zajęciach obejmuje w szczególności: | ||
---|---|---|
Nazwa | Kategoria | Opis |
Kwerenda materiałów i przegląd działań niezbędnych do uczestnictwa w zajęciach [a01] | Przygotowanie do zajęć | przegląd literatury, dokumentacji, narzędzi i materiałów oraz specyfiki i zakresu działań wskazanych w sylabusie jako wymagane do pełnego uczestnictwa w zajęciach |
Czytanie literatury / analiza materiałów źródłowych [a02] | Przygotowanie do zajęć | czytanie literatury wskazanej w sylabusie; przegląd, porządkowanie, analiza i wybór materiałów źródłowych do wykorzystania w ramach zajęć |
Ćwiczenie praktycznych umiejętności [a03] | Przygotowanie do zajęć | czynności polegające na powtarzaniu, doskonaleniu i utrwalaniu praktycznych umiejętności, w tym ćwiczonych podczas odbytych wcześniej zajęć lub nowych, niezbędnych z punktu widzenia realizacji kolejnych elementów programu (jako przygotowanie się uczestnictwa w zajęciach) |
Zapoznanie się z zapisami sylabusa [b01] | Konsultowanie programu i organizacji zajęć | przeglądanie zawartości sylabusa i zapoznanie się z treścią jego zapisów |
Weryfikacja/dostosowanie/dyskutowanie zapisów w sylabusie [b02] | Konsultowanie programu i organizacji zajęć | konsultowanie treści sylabusa z potencjalną weryfikacją zapisów wymagających spełnienia specjalnych warunków uczestnictwa w zajęciach, np. wymagań technicznych, czasowych, przestrzennych, innych, w tym warunków uczestnictwa w zajęciach poza murami uczelni, zajęć organizowanych w blokach, organizowanych online, itp.; konsultowanie z potencjalnym udziałem opiekuna roku lub członkami grupy zajęciowej |
Konsultowanie harmonogramu [b03] | Konsultowanie programu i organizacji zajęć | zapoznanie z planem zajęć w celu optymalizacji uczestnictwa w zajęciach, w tym komplementarnych do zajęć kierunkowych; konsultowanie z potencjalnym udziałem tutora lub opiekuna roku |
Ustalanie etapów realizacji zadań przyczyniających się do weryfikacji efektów uczenia się [c01] | Przygotowanie do weryfikacji efektów uczenia się | przygotowanie strategii realizacji zadania uwzględniającej podział treści, czynności i ich zakres, czas realizacji oraz/lub sposób pozyskania niezbędnych do jego wykonania materiałów i narzędzi, itp. |
Studiowanie wykorzystanej literatury oraz wytworzonych w ramach zajęć materiałów [c02] | Przygotowanie do weryfikacji efektów uczenia się | wgłębianie się, dociekanie, rozważanie, przyswajanie, interpretacja lub porządkowanie wiedzy pochodzącej z literatury, dokumentacji, instrukcji, scenariuszy, itd., wykorzystanych na zajęciach oraz z notatek lub innych materiałów/wytworów sporządzonych w ich trakcie |
Analiza korekt/informacji zwrotnej ze strony NA dotyczących wyników wer. ef. ucz. [d01] | Konsultowanie wyników weryfikacji efektów uczenia się | przegląd uwag, ocen i opinii sporządzonych przez NA odnoszących się do realizacji zadania sprawdzającego poziom osiągniętych efektów uczenia się |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |