Realizacja obrazu i dźwięku
Kierunek studiów: Doradztwo polityczne i publiczne
Kod programu: W3-S1DP19.2023

Nazwa modułu: | Realizacja obrazu i dźwięku |
---|---|
Kod modułu: | W3-DP-S1-ROD |
Kod programu: | W3-S1DP19.2023 |
Semestr: |
|
Język wykładowy: | polski |
Forma zaliczenia: | zaliczenie |
Punkty ECTS: | 3 |
Cel i opis treści kształcenia: | Celem modułu jest przekazanie wiedzy z zakresu warsztatu realizatora obrazu i dźwięku. Studenci poznają słownictwo branżowe oraz zasady profesjonalnego projektowania materiałów audiowizualnych (w tym wyborczych lub reklamowych). Doskonalą swój warsztat z zakresu praktycznego wykorzystania zdobytej wiedzy poprzez samodzielną realizację materiałów audiowizualnych w studiu telewizyjnym (wykorzystując przy tym kamery, mikser wizji, mikser dźwięku oraz mikser światła). |
Lista modułów koniecznych do zaliczenia przed przystąpieniem do tego modułu (o ile to konieczne): | nie dotyczy |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
Ma świadomość zachowania się w sposób profesjonalny i etyczny w zakresie realizacji obrazu i dźwięku, w szczególności w kontekście projektowania materiałów wyborczych i reklamowych. [K01] |
DP_1_K05 [5/5] |
Potrafi analizować i ocenić jakość materiałów audiowizualnych zamieszczanych w mediach – ich trafność, zgodność z zasadami profesjonalizmu, ale również etykę. [K02] |
DP_1_K01 [4/5] |
Potrafi samodzielnie wykonać krótki audiowizualny materiał (wyborczy lub reklamowy), z zachowaniem zasad profesjonalizmu. [U01] |
DP_1_U01 [4/5] |
Ma wiedzę na temat warsztatu pracy realizatora obrazu i dźwięku, potrafi sprawnie operować branżowym językiem. [W01] |
DP_1_W01 [4/5] |
Ma wiedzę na temat obsługi sprzętu wykorzystywanego w trakcie realizacji materiałów audiowizualnych (w tym mikser dźwięku, mikser wizji, mikser światła, ustawienie kamery) [W02] |
DP_1_W01 [3/5] |
Forma prowadzonych zajęć | Liczba godzin | Metody prowadzenia zajęć | Sposób weryfikacji efektów uczenia się | Efekty uczenia się |
---|---|---|---|---|
laboratorium [ROD_1] | 30 |
Objaśnienie/wyjaśnienie [a05] Metody aktywizujące: studium przypadku [b07] Projekcja [c02] Praca z innym narzędziem dydaktycznym [d03] Ćwiczenie produkcyjne - warsztat [e02] |
zaliczenie |
K01 |
Praca studenta poza udziałem w zajęciach obejmuje w szczególności: | ||
---|---|---|
Nazwa | Kategoria | Opis |
Ćwiczenie praktycznych umiejętności [a03] | Przygotowanie do zajęć | czynności polegające na powtarzaniu, doskonaleniu i utrwalaniu praktycznych umiejętności, w tym ćwiczonych podczas odbytych wcześniej zajęć lub nowych, niezbędnych z punktu widzenia realizacji kolejnych elementów programu (jako przygotowanie się uczestnictwa w zajęciach) |
Zapoznanie się z zapisami sylabusa [b01] | Konsultowanie programu i organizacji zajęć | przeglądanie zawartości sylabusa i zapoznanie się z treścią jego zapisów |
Ustalanie etapów realizacji zadań przyczyniających się do weryfikacji efektów uczenia się [c01] | Przygotowanie do weryfikacji efektów uczenia się | przygotowanie strategii realizacji zadania uwzględniającej podział treści, czynności i ich zakres, czas realizacji oraz/lub sposób pozyskania niezbędnych do jego wykonania materiałów i narzędzi, itp. |
Realizacja indywidualnego lub grupowego zadania zaliczeniowego/egz./etapowego [c03] | Przygotowanie do weryfikacji efektów uczenia się | zbiór czynności zmierzających do wykonania zadania zleconego do realizacji poza zajęciami, jako obligatoryjnego etapu/elementu weryfikacji przypisanych do tych zajęć efektów uczenia się |
Analiza korekt/informacji zwrotnej ze strony NA dotyczących wyników wer. ef. ucz. [d01] | Konsultowanie wyników weryfikacji efektów uczenia się | przegląd uwag, ocen i opinii sporządzonych przez NA odnoszących się do realizacji zadania sprawdzającego poziom osiągniętych efektów uczenia się |
Podejmowanie z własnej inicjatywy i indywidualnie aktywności służących poszerzeniu zakresu lub głębi treści nauczania, w tym poza murami Uniwersytetu [e01] | Aktywności komplementarne do zajęć | zbiór aktywności podejmowanych samodzielnie i z własnej inicjatywy studenta, mających na celu pogłębienie lub poszerzenie wiedzy i umiejętności, ich powtórzenie, utrwalenie lub weryfikację, w tym uwzględniające aktywności realizowane w innych przestrzeniach, np. w instytucji upowszechniania kultury, w instytucji oświatowej, laboratorium, w plenerze, itd.; w tym autoedukacja |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |