Psychologia nauczycielska
Kierunek studiów: Teologia
Kod programu: W7-NMTI19.3.2020
| Nazwa modułu: | Psychologia nauczycielska |
|---|---|
| Kod modułu: | 11-TN-19-PPPs3 |
| Kod programu: | W7-NMTI19.3.2020 |
| Semestr: | semestr zimowy 2024/2025 |
| Język wykładowy: | polski |
| Forma zaliczenia: | zaliczenie |
| Punkty ECTS: | 1 |
| Opis: | Celem modułu jest przekazanie najważniejszych wiadomości i umiejętności dotyczących psychologicznych aspektów procesu nauczania-uczenia się. |
| Wymagania wstępne: | brak |
| Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
| Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
|---|---|
Jest gotów do autorefleksji nad własnym rozwojem zawodowym [PPPs3_01] |
TnMA_W02 [2/5] |
Jest gotów do wykorzystania zdobytej wiedzy psychologicznej do analizy zdarzeń pedagogicznych [PPPs3_02] |
KN_U07 [2/5] |
Potrafi rozpoznawać bariery i trudności uczniów w procesie uczenia się [PPPs3_03] |
TMA_K02 [2/5] |
Potrafi identyfikować potrzeby uczniów w rozwoju uzdolnień i zainteresowań [PPPs3_04] |
KN_U03 [2/5] |
Potrafi radzić sobie ze stresem i stosować strategie radzenia sobie z trudnościami [PPPs3_05] |
KN_U02 [2/5] |
Potrafi zaplanować działania na rzecz rozwoju zawodowego na podstawie świadomej autorefleksji i informacji zwrotnej od innych osób [PPPs3_06] |
KN_U18 [2/5] |
Potrafi obserwować procesy rozwojowe uczniów [PPPs3_07] |
KN_U01 [2/5] |
Potrafi obserwować zachowania społeczne i ich uwarunkowania [PPPs3_08] |
KN_U01 [2/5] |
Potrafi skutecznie i świadomie komunikować się [PPPs3_09] |
KN_U15 [2/5] |
Potrafi porozumieć się w sytuacji konfliktowej [PPPs3_10] |
KN_U02 [2/5] |
| Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
|---|---|---|
| kolokwium pisemne [PPPs3_w_1] | weryfikacja wiedzy w oparciu o treść wykładów i wskazaną w sylabusie literaturę |
PPPs3_01 |
| Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
|---|---|---|---|---|---|
| Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
| wykład [PPPs3_fns_1] | wykład przedstawiający problematykę psychologii nauczania i uczenia się |
15 | lektura wskazanych tekstów,
przygotowanie do kolokwium |
15 |
kolokwium pisemne [PPPs3_w_1] |
| Załączniki |
|---|
| Opis modułu (PDF) |
| Sylabusy (USOSweb) | ||
|---|---|---|
| Semestr | Moduł | Język wykładowy |
| (brak danych) | ||