ZAGADNIENIA SPECJALNOŚCIOWE (TEORIA) CZ.2 Kierunek studiów: Projektowanie gier i przestrzeni wirtualnej
Kod programu: W6-S1PG19.2022

Nazwa modułu: ZAGADNIENIA SPECJALNOŚCIOWE (TEORIA) CZ.2
Kod modułu: 13-PG-S1-ZS.2
Kod programu: W6-S1PG19.2022
Semestr: semestr letni 2022/2023
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 1
Opis:
Student nabędzie wiedzę dotyczącą związków pomiędzy psychologią a teoretycznymi i praktycznymi zagadnieniami budowania planu rozgrywki, wzbudzenia, utrzymania i kontrolowania pozytywnych emocji u gracza, a także nabędzie wiedzę i umiejętności budowania zespołów projektowych.
Wymagania wstępne:
Brak wymagań wstępnych
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Posiada wiedzę dotyczącą psychologicznych aspektów związanych z grami. [13-PG-S1-ZS.2_1]
13-PG1P-W01 [3/5] 13-PG1P-W02 [3/5]
Rozumie związki pomiędzy psychologią gracza a prowadzoną rozgrywką. [13-PG-S1-ZS.2_2]
13-PG1P-W01 [2/5] 13-PG1P-K01 [2/5]
Posiada umiejętność gromadzenia, analizowania i w świadomy sposób interpretowania potrzebnych informacji. [13-PG-S1-ZS.2_3]
13-PG1P-K01 [3/5]
Posiada umiejętność organizacji pracy własnej i zespołowej w ramach realizacji wspólnych zadań i projektów. [13-PG-S1-ZS.2_4]
13-PG1P-K03 [3/5]
Posiada umiejętność kontrolowania swoich emocji i zachowań. [13-PG-S1-ZS.2_5]
13-PG1P-K07 [2/5]
Posiada umiejętność komunikowania się w obrębie własnego środowiska i społeczności. [13-PG-S1-ZS.2_6]
13-PG1P-K10 [3/5]
Posiada umiejętność posługiwania się fachową terminologią z zakresu grafiki komputerowej gier. [13-PG-S1-ZS.2_7]
13-PG1P-K14 [3/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Egzamin pisemny [13-PG-S1-ZS .2_w_1]
Weryfikacja wiedzy w oparciu o treść wykładów i ćwiczeń oraz wskazaną literaturę.
13-PG-S1-ZS.2_1 13-PG-S1-ZS.2_2 13-PG-S1-ZS.2_3 13-PG-S1-ZS.2_4 13-PG-S1-ZS.2_5 13-PG-S1-ZS.2_6 13-PG-S1-ZS.2_7
Praca pisemna [13-PG-S1-ZS .2_w_2]
Sprawdzenie pod kątem umiejętności samodzielnego posługiwania się zdobytą wiedzą niezbędną do rozwiązania określonego problemu pracy przygotowanej przez studenta.
13-PG-S1-ZS.2_1 13-PG-S1-ZS.2_2 13-PG-S1-ZS.2_3 13-PG-S1-ZS.2_4 13-PG-S1-ZS.2_5 13-PG-S1-ZS.2_6 13-PG-S1-ZS.2_7
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
wykład [13-PG-S1-ZS.2_fs_1 ]
Wykład wprowadzający do zrozumienia genezy i istoty najważniejszych zagadnień przedmiotu i pogłębiający problematykę omawianą w dostępnej literaturze (wszyscy studenci).
30
Praca ze wskazaną literaturą przedmiotu obejmująca samodzielne przyswojenie wiedzy odnośnie wskazanych zagadnień podstawowych oraz lekturę wybranych tekstów poszerzających wiedzę.
15 Egzamin pisemny [13-PG-S1-ZS .2_w_1] Praca pisemna [13-PG-S1-ZS .2_w_2]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)