TECHNIKI 3D CZ.2 Kierunek studiów: Projektowanie gier i przestrzeni wirtualnej
Kod programu: W6-S1PG19.2022

Nazwa modułu: TECHNIKI 3D CZ.2
Kod modułu: 13-PG-S1-T3D.2
Kod programu: W6-S1PG19.2022
Semestr: semestr letni 2022/2023
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 5
Opis:
Student pozna zasady modelowania obiektów trójwymiarowych w oparciu o podstawowe narzędzia grafiki komputerowej. Nabędzie umiejętność tworzenia modeli trójwymiarowych umożliwiającą dalszą edycję i wykorzystanie w procesie tworzenia gier komputerowych.
Wymagania wstępne:
Realizacja modułu 13-PG-S1-T3D.1.
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Umiejętność odwzorowania obiektu rzeczywistego w wirtualnej przestrzeni trójwymiarowej. [13-PG-S1-T3D.2_1]
13-PG1P-W01 [3/5] 13-PG1P-U01 [2/5] 13-PG1P-K01 [2/5]
Umiejętność świadomego korzystania z zestawu podstawowych narzędzi do modelowania wirtualnych obiektów trójwymiarowych. [13-PG-S1-T3D.2_2]
13-PG1P-W13 [5/5] 13-PG1P-U04 [3/5] 13-PG1P-U05 [3/5]
Znajomość podstawowych pojęć wykorzystywanych w terminologii związanej z tworzeniem wirtualnych środowisk trójwymiarowych. [13-PG-S1-T3D.2_3]
13-PG1P-W07 [2/5] 13-PG1P-K14 [3/5]
Umiejętność tworzenia wirtualnych obiektów trójwymiarowych uwzględniająca ich dalszą obróbkę i użycie w procesie tworzenia gier komputerowych. [13-PG-S1-T3D.2_4]
13-PG1P-W08 [2/5] 13-PG1P-U05 [4/5] 13-PG1P-U06 [3/5] 13-PG1P-K03 [4/5]
Umiejętność konstruowania odpowiedniej siatki modelu trójwymiarowego, w zależności od późniejszego zastosowania. [13-PG-S1-T3D.2_5]
13-PG1P-U03 [4/5] 13-PG1P-K02 [2/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Projekt zaliczeniowy [13-PG-S1-T3D.2_w_1]
Weryfikacja wiedzy i umiejętności w oparciu o stopień realizacji samodzielnego projektu plastycznego realizowanego przez studenta.
13-PG-S1-T3D.2_1 13-PG-S1-T3D.2_2 13-PG-S1-T3D.2_3 13-PG-S1-T3D.2_4 13-PG-S1-T3D.2_5
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
ćwiczenia [13-PG-S1-T3D.2_fs_1]
Realizacja ćwiczeń w pracowni. Omówienie zagadnień plastycznych, warsztatowych itp. Indywidualna praca ze studentem: korekty, konsultacje, podsumowania.
45
Praca w oparciu o omawiane techniki plastyczne obejmująca wiedzę i umiejętności niezbędne w realizacji projektu zaliczeniowego.
30 Projekt zaliczeniowy [13-PG-S1-T3D.2_w_1]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)