Geogebra Kierunek studiów: Matematyka
Kod programu: W4-S1MT19.2022

Nazwa modułu: Geogebra
Kod modułu: W4-MT-S1-22-GeoG
Kod programu: W4-S1MT19.2022
Semestr: semestr zimowy 2023/2024
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 1
Opis:
Przedmiot ma na celu zapoznanie studentów z wybranymi możliwościami programu GeoGebra i wstępnego przygotowania ich do wykorzystania GeoGebry w pracy dydaktycznej jako narzędzia wspomagającego rozwijanie myślenia komputacyjnego w rozwiązywaniu problemów oraz jako narzędzia do opracowania pomocy dydaktycznych. Studenci rozwiązują problemy geometryczne i poszukują możliwości wykorzystania w tym procesie poznawanego programu komputerowego.
Wymagania wstępne:
(brak informacji)
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
ma pogłębioną i rozszerzoną wiedzę w zakresie nauczanego przedmiotu (pełne pięcioletnie wykształcenie kierunkowe) i umiejętność jej popularyzacji, a także elementaryzacji [GeoG_1]
KN_U02 [2/5] KN_U07 [2/5] KN_Ch_K01 [2/5]
ma kompetencje niezbędne do ciągłego doskonalenia jakości swojej pracy, skutecznie korzystając z technologii informacyjno – komunikacyjnych [GeoG_2]
KN_U02 [2/5] KN_Ch_K01 [2/5] KN_I_K02 [2/5]
jest przygotowany do skutecznego i efektywnego realizowania zadań zawodowych (dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych) wynikających z roli nauczyciela [GeoG_3]
KN_U07 [2/5] KN_U18 [2/5] KN_K06 [2/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Aktywność na zajęciach [GeoG_w_1]
Weryfikacja znajomości tematyki zajęć na podstawie w ćwiczeniach wykonywanych w ich trakcie
GeoG_1 GeoG_2 GeoG_3
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
laboratorium [GeoG_fs_1]
Laboratorium komputerowe, w trakcie którego studenci: 1. zapoznają się z programem GeoGebra, 2. poszukują możliwości wykorzystania programu do stworzenia pomocy dydaktycznych do lekcji 3. poszukują możliwości wykorzystania programu do rozwiązywania problemów matematycznych
15
opracowanie przez studenta własnego pomysłu na wykorzystanie programu GeoGebra w procesie dydaktycznym
15 Aktywność na zajęciach [GeoG_w_1]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)