Geogebra
Kierunek studiów: Matematyka
Kod programu: W4-S1MT19.2022
| Nazwa modułu: | Geogebra |
|---|---|
| Kod modułu: | W4-MT-S1-22-GeoG |
| Kod programu: | W4-S1MT19.2022 |
| Semestr: | semestr zimowy 2023/2024 |
| Język wykładowy: | polski |
| Forma zaliczenia: | zaliczenie |
| Punkty ECTS: | 1 |
| Opis: | Przedmiot ma na celu zapoznanie studentów z wybranymi możliwościami programu GeoGebra i wstępnego przygotowania ich do wykorzystania GeoGebry w pracy dydaktycznej jako narzędzia wspomagającego rozwijanie myślenia komputacyjnego w rozwiązywaniu problemów oraz jako narzędzia do opracowania pomocy dydaktycznych.
Studenci rozwiązują problemy geometryczne i poszukują możliwości wykorzystania w tym procesie poznawanego programu komputerowego. |
| Wymagania wstępne: | (brak informacji) |
| Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
| Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
|---|---|
ma pogłębioną i rozszerzoną wiedzę w zakresie nauczanego przedmiotu (pełne pięcioletnie wykształcenie kierunkowe) i umiejętność jej popularyzacji, a także elementaryzacji [GeoG_1] |
KN_U02 [2/5] |
ma kompetencje niezbędne do ciągłego doskonalenia jakości swojej pracy, skutecznie korzystając z technologii informacyjno – komunikacyjnych [GeoG_2] |
KN_U02 [2/5] |
jest przygotowany do skutecznego i efektywnego realizowania zadań zawodowych (dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych) wynikających z roli nauczyciela [GeoG_3] |
KN_U07 [2/5] |
| Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
|---|---|---|
| Aktywność na zajęciach [GeoG_w_1] | Weryfikacja znajomości tematyki zajęć na podstawie w ćwiczeniach wykonywanych w ich trakcie |
GeoG_1 |
| Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
|---|---|---|---|---|---|
| Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
| laboratorium [GeoG_fs_1] | Laboratorium komputerowe, w trakcie którego studenci:
1. zapoznają się z programem GeoGebra,
2. poszukują możliwości wykorzystania programu do stworzenia pomocy dydaktycznych do lekcji
3. poszukują możliwości wykorzystania programu do rozwiązywania problemów matematycznych |
15 | opracowanie przez studenta własnego pomysłu na wykorzystanie programu GeoGebra w procesie dydaktycznym |
15 |
Aktywność na zajęciach [GeoG_w_1] |
| Załączniki |
|---|
| Opis modułu (PDF) |
| Sylabusy (USOSweb) | ||
|---|---|---|
| Semestr | Moduł | Język wykładowy |
| (brak danych) | ||