Zarządzanie komunikacją międzykulturową w biznesie Kierunek studiów: Doradztwo polityczne i publiczne
Kod programu: W3-S1DP19.2022

Nazwa modułu: Zarządzanie komunikacją międzykulturową w biznesie
Kod modułu: ZKM
Kod programu: W3-S1DP19.2022
Semestr: semestr zimowy 2024/2025
Język wykładowy: w zależności od wyboru
Forma zaliczenia: egzamin
Punkty ECTS: 4
Opis:
Celem modułu jest zapoznanie z różnymi stylami negocjowania (ze szczególnym uwzględnieniem różnic międzykulturowych w podejściu do procesu negocjacji), poznanie technik stosowanych w trakcie negocjacji oraz języka typowego dla negocjacji. Oprócz tego studenci poznają różne rodzaje spotkań biznesowych (z uwzględnieniem różnic międzykulturowych) oraz techniki rozwiązywania problemów mogących pojawić się w czasie spotkań.
Wymagania wstępne:
(brak informacji)
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Student posiada podstawową wiedzę na temat wpływu czynników kulturowych na przebieg negocjacji i spotkań biznesowych. [ZKM_K_1]
DPiP_K04 [5/5] DPiP_K09 [4/5]
Student rozumie podstawowe zasady etyki zawodowej oraz potrzebę budowania relacji partnerskich w biznesie [ZKM_K_2]
DPiP_K01 [4/5] DPiP_K05 [5/5]
Student potrafi przygotować spotkanie (konferencję), prowadzić spotkanie lub brać czynny udział jako uczestnik spotkania oraz używać odpowiedniego języka charakterystycznego dla spotkań [ZKM_U_1]
DPiP_U06 [4/5] DPiP_U20 [4/5]
Student potrafi samodzielnie przygotować się do negocjacji, stosować odpowiednie techniki w trakcie trwania negocjacji oraz używać odpowiedniego języka charakterystycznego dla procesu negocjacji. [ZKM_U_2]
DPiP_U11 [4/5] DPiP_U15 [4/5]
Student posiada uporządkowaną wiedzę na temat struktury i rodzajów spotkań; roli przewodniczącego w spotkaniach; dokumentów przygotowywanych przed i po spotkaniach oraz języka używanego na poszczególnych etapach spotkań. [ZKM_W_1]
DPiP_W13 [4/5]
Student posiada podstawową wiedzę na temat wpływu czynników kulturowych na przebieg negocjacji i spotkań biznesowych. [ZKM_W_2]
DPiP_W03 [4/5] DPiP_W06 [3/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Egzamin [ZKM_w_1]
Weryfikacja efektów uczenia się została dokładnie określona w sylabusie stworzonym dla modułu.
ZKM_W_1 ZKM_W_2
Zaliczenie [ZKM_w_2]
Weryfikacja efektów uczenia się została dokładnie określona w sylabusie stworzonym dla modułu.
ZKM_K_1 ZKM_K_2 ZKM_U_1 ZKM_U_2 ZKM_W_1 ZKM_W_2
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
wykład [ZKM_fs_1]
Metoda podająca
15
Praca własna studenta obejmuje studiowanie literatury przedmiotu oraz przygotowanie do egzaminu.
30 Egzamin [ZKM_w_1]
ćwiczenia [ZKM_fs_2]
Kierowana praca własna studenta; metody praktyczne, podające, problemowe, aktywizujące.
15
Przygotowanie spotkania. Przyswajanie na bieżąco materiału przedstawianego na zajęciach praktycznych.
40 Zaliczenie [ZKM_w_2]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)