Reklama Kierunek studiów: Doradztwo polityczne i publiczne
Kod programu: W3-S1DP19.2022

Nazwa modułu: Reklama
Kod modułu: REK
Kod programu: W3-S1DP19.2022
Semestr: semestr zimowy 2023/2024
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: egzamin
Punkty ECTS: 5
Opis:
Celem modułu jest zapoznanie uczestników z informacjami z zakresu reklamy, w tym psychologii reklamy, narzędzi i technik perswazyjnych w niej wykorzystanych oraz mechanizmów percepcji i oddziaływania reklamy na zachowania konsumentów. W ramach modułu słuchacze będą tworzyć reklamy i teksty perswazyjne, a także oceniać ich skuteczność i wykorzystywać w konstrukcji przekazu reklamowego różne techniki perswazyjne.
Wymagania wstępne:
Podstawowa wiedza z zakresu komunikowania.
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
jest zdolny do uczestnictwa w procesach projektowania strategii reklamowych [REK_K_1]
DPiP_K01 [5/5]
ma świadomość związaną z etycznym wymiarem reklamy [REK_K_2]
DPiP_K05 [5/5]
potrafi wykorzystać w konstrukcji przekazu reklamowego różne techniki perswazyjne oparte zarówno na argumentacji emocjonalnej, jak i racjonalnej [REK_U_1]
DPiP_U04 [4/5] DPiP_U19 [5/5] DPiP_U21 [4/5]
potrafi ocenić efektywność działań prowadzonych działań reklamowych i konsekwencje zastosowania różnych technik perswazyjnych [REK_U_2]
DPiP_U02 [5/5]
zna mechanizmy oddziaływania reklamy i ich skutki dla zachowań rynkowych konsumentów [REK_W_1]
DPiP_W02 [4/5] DPiP_W17 [3/5]
ma wiedzę z zakresu psychologicznych aspektów reklamy [REK_W_2]
DPiP_W03 [5/5] DPiP_W15 [3/5]
ma wiedzę na temat wykorzystania w reklamie różnych technik oddziaływania na odbiorcę, związanych z budową przekazu reklamowego [REK_W_3]
DPiP_W15 [3/5] DPiP_W16 [3/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Egzamin [REK_w_1]
Weryfikacja efektów uczenia się została dokładnie określona w sylabusie stworzonym dla modułu.
REK_U_1 REK_U_2 REK_W_1 REK_W_2 REK_W_3
Zaliczenie [REK_w_2]
Weryfikacja efektów uczenia się została dokładnie określona w sylabusie stworzonym dla modułu.
REK_K_1 REK_K_2 REK_U_1 REK_U_2
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
wykład [REK_fs_1]
Zajęcia prowadzone są z użyciem poniższych metod: - metoda podająca z wykorzystaniem prezentacji multimedialnej i materiałów audiowizualnych, - dyskusja moderowana przez prowadzącego, - analizowanie i rozwiązywanie praktycznych problemów związanych z reklamą.
30
Praca własna studenta obejmuje: - studiowanie literatury przedmiotu, - przygotowywanie wystąpień ustnych, - przygotowania do zaliczenia.
40 Egzamin [REK_w_1]
ćwiczenia [REK_fs_2]
Zajęcia prowadzone są z użyciem poniższych metod: - dyskusja moderowana przez prowadzącego, - analizowanie i rozwiązywanie praktycznych problemów związanych z reklamą, - praca w podgrupach, - zastosowanie metod kreatywnego myślenia, - realizacja materiałów reklamowych (w tym audiowizualnych).
30
Praca własna studenta obejmuje: - studiowanie literatury przedmiotu, - przygotowania do realizacji materiałów reklamowych (w tym audiowizualnych).
40 Zaliczenie [REK_w_2]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)