Przedmiot specjalizacyjny I: specjalista ds. reklamy i kontaktów z mediami Kierunek studiów: Kulturoznawstwo
Kod programu: W1-S1KU19.2022

Nazwa modułu: Przedmiot specjalizacyjny I: specjalista ds. reklamy i kontaktów z mediami
Kod modułu: 02-K01S-19-45e
Kod programu: W1-S1KU19.2022
Semestr: semestr zimowy 2024/2025
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 5
Opis:
W ramach przedmiotu studenci przygotowują projekty badawcze związane z tematem nadrzędnym „Antropologiczne, komunikacyjne i edukacyjne aspekty technocodzienności”. Pod kierunkiem prowadzącego opracowują koncepcję oraz wstępne założenia badań, a także zapoznają się z podstawowymi informacjami na temat badań procesów komunikacyjnych. Głównym celem przedmiotu jest przygotowanie studentów do podjęcia samodzielnej pracy badawczej. Szczegółowa tematyka zajęć koresponduje z zagadnieniami podejmowanymi w ramach seminarium licencjackiego: specjalista ds. reklamy i kontaktów z mediami.
Wymagania wstępne:
Brak.
Literatura podstawowa:
Literaturę każdorazowo określa prowadzący (szczegóły w sylabusie).
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
potrafi wyszukiwać informacje z wykorzystaniem różnych źródeł [45e_U01]
02-KO1SN-12_U01 [5/5]
posiada umiejętności badawcze obejmujące formułowanie problemów badawczych w ramach tematu "Antropologiczne, komunikacyjne i edukacyjne aspekty technocodzienności", dobór metod i narzędzi [45e_U02]
02-KO1SN-12_U02 [5/5]
umie samodzielnie zdobywać wiedzę i rozwijać swoje umiejętności badawcze kierując się wskazówkami wykładowcy [45e_U03]
02-KO1SN-12_U03 [5/5]
potrafi posługiwać się podstawowymi ujęciami teoretycznymi właściwymi dla badań procesów komunikacyjnych [45e_U04]
02-KO1SN-12_U04 [5/5]
zna poszerzoną terminologię kulturoznawczą w zakresie procesów komunikacyjnych [45e_W02]
02-KO1SN-12_W02 [5/5]
zna podstawowe teorie związane z badaniem procesów komunikacyjnych, pozwalające porządkować i analizować zdobytą wiedzę [45e_W03]
02-KO1SN-12_W03 [5/5]
ma uporządkowaną wiedzę szczegółową w zakresie reklamy i kontaktów z mediami [45e_W04]
02-KO1SN-12_W04 [5/5]
zna i rozumie metody analizy i interpretacji wybranych zagadnień związanych z reklamą i mediami [45e_W07]
02-KO1SN-12_W07 [5/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
problem/projekt badawczy [02-KO1SN-12-w_f]
weryfikacja wiedzy i umiejętności w zakresie sporządzania problemu badawczego
45e_U01 45e_U02 45e_U03 45e_U04 45e_W02 45e_W03 45e_W04 45e_W07
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
laboratorium [02-KO1S-12-f_l]
intensywne kształcenie umiejętności badawczych, laboratorium przygotowuje studenta do samodzielnego pozyskiwania, analizowania i interpretowania potrzebnych materiałów oraz formułowania problemów badawczych
30
lektura wybranych prac naukowych, sformułowanie problemu badawczego i zgromadzenie potrzebnej bibliografii, interpretacja wyników badawczych
100 problem/projekt badawczy [02-KO1SN-12-w_f]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)