Tablica multimedialna
Kierunek studiów: Matematyka
Kod programu: W4-S1MT19.2022
| Nazwa modułu: | Tablica multimedialna |
|---|---|
| Kod modułu: | W4-MT-S1-20-TMul |
| Kod programu: | W4-S1MT19.2022 |
| Semestr: | semestr zimowy 2023/2024 |
| Język wykładowy: | polski |
| Forma zaliczenia: | zaliczenie |
| Punkty ECTS: | 1 |
| Opis: | Celem modułu jest wyposażenie studenta w umiejętność sprawnego posługiwania się tablicą multimedialną z uwzględnieniem racjonalnego wykorzystania technologii i mediów cyfrowych. Student pozna specyfikę pracy z tablicą interaktywną i zaznajomi się z jej możliwościami. Zadaniem modułu jest również wskazanie najbardziej efektywnych sposobów wykorzystania tablicy multimedialnej. |
| Wymagania wstępne: | (brak informacji) |
| Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
| Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
|---|---|
Student zna kompetencje merytoryczne, dydaktyczne i wychowawcze nauczyciela, w tym potrzebę zawodowego rozwoju, także z wykorzystaniem technologii informacyjno – komunikacyjnej ,oraz dostosowywania sposobu komunikowania się do poziomu rozwoju uczniów i stymulowania aktywności poznawczej uczniów, w tym kreowania sytuacji dydaktycznych [TMul_1] |
KN_W01 [2/5] |
Student rozumie sposoby organizowania przestrzeni klasy szkolnej, z uwzględnieniem doboru i wykorzystania zasobów edukacyjnych, w tym elektronicznych i obcojęzycznych, edukacyjnego zastosowania mediów i technologii informacyjno-komunikacyjnej [TMul_2] |
KN_W04 [2/5] |
Student rozumie potrzebę wyszukiwania, adaptacji i tworzenia elektronicznych zasobów edukacyjnych i projektowania multimediów [TMul_3] |
KN_I_W05 [3/5] |
Student potrafi promować odpowiedzialne i krytyczne wykorzystywanie mediów cyfrowych oraz poszanowanie praw własności intelektualnej [TMul_4] |
KN_K01 [3/5] |
Student potrafi dobierać metody pracy klasy oraz środki dydaktyczne, w tym z zakresu technologii informacyjno-komunikacyjnej, aktywizujące uczniów i uwzględniające ich zróżnicowane potrzeby edukacyjne [TMul_5] |
KN_W06 [2/5] |
Student jest gotów do twórczego poszukiwania najlepszych rozwiązań dydaktycznych sprzyjających postępom uczniów [TMul_6] |
KN_U08 [3/5] |
Student potrafi kreować sytuacje dydaktyczne służące aktywności i rozwojowi zainteresowań uczniów oraz popularyzacji wiedzy [TMul_7] |
KN_U06 [2/5] |
| Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
|---|---|---|
| aktywność na zajęciach [TMul_w_1] | weryfikacja - na podstawie pytań zadawanych przez prowadzącego zajęcia - znajomości treści zajęć oraz umiejętności konfrontowania nabytej wiedzy oraz przygotowania do zajęć |
TMul_1 |
| Sprawdzian praktyczny [TMul_w_2] | weryfikacja znajomości wybranych funkcji tablicy multimedialnej na podstawie zadań praktycznych przygotowanych przez prowadzącego |
TMul_1 |
| Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
|---|---|---|---|---|---|
| Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
| warsztat [TMul_fs_1] | Warsztaty z użyciem tablicy multimedialnej, w trakcie których studenci zapoznają się z działaniem i wykorzystaniem tablicy interaktywnej |
15 | Samodzielne realizowanie przydzielonych przez prowadzącego zadań z wykorzystaniem technologii oraz mediów cyfrowych |
10 |
aktywność na zajęciach [TMul_w_1] |
| Załączniki |
|---|
| Opis modułu (PDF) |
| Sylabusy (USOSweb) | ||
|---|---|---|
| Semestr | Moduł | Język wykładowy |
| (brak danych) | ||