Nowe media w biznesie i współpraca z mediami
Kierunek studiów: Filologia rosyjska
Kod programu: W1-S1FR19.2022
| Nazwa modułu: | Nowe media w biznesie i współpraca z mediami |
|---|---|
| Kod modułu: | W1-MSP1OS-14-BNMB |
| Kod programu: | W1-S1FR19.2022 |
| Semestr: | semestr letni 2024/2025 |
| Język wykładowy: | polski |
| Forma zaliczenia: | zaliczenie |
| Punkty ECTS: | 2 |
| Opis: | Student zapoznaje się ze specyfiką „nowych mediów” oraz dyskusjami i opiniami na ich temat. Poznaje możliwości wykorzystania nowych mediów w kontekście życia biznesowego oraz biznesowymi uwarunkowaniami funkcjonowania nowych mediów. Analizuje z wykładowcą przypadki relacji nowe media – biznes. |
| Wymagania wstępne: | Brak. |
| Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
| Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
|---|---|
Student zna podstawową terminologię i metody w badań w zakresie badania nowych mediów i ich uwarunkowań kulturowych i psychospołecznych. [BNMB _1] |
K_W03 [2/5] |
Student potrafi przygotować ustne wystąpienie przeznaczone do zaprezentowania w mediach z zakresu biznesu. [BNMB _10] |
K_U03 [3/5] |
Student odpowiedzialnie przygotowuje się do swojej pracy, projektuje i wykonuje zadania związane z medialnym przedstawianiem działań biznesowych. [BNMB_11] |
K_U07 [5/5] |
Student systematycznie uczestniczy w życiu kulturalnym jako twórca tekstów w nowych mediach w obiegu studenckim i lokalnym. [BNMB _12] |
K_K03 [4/5] |
Student interesuje się nowymi zjawiskami w życiu kulturalnym i ich uwarunkowaniami biznesowymi, szczególnie tymi, które istnieją w przestrzeni wirtualnej. [BNMB_13] |
K_K03 [4/5] |
Student posiada podstawową wiedzę na temat sztuki polskiej i światowej i możliwości jej nowoczesnej prezentacji i udostępniania w nowych mediach. [BNMB _2] |
K_W02 [2/5] |
Student posiada podstawową wiedzę o współczesnych dokonaniach ośrodków i szkół badawczych z dziedziny badań nad językiem w mediach i kulturą medialną, szczególnie dotyczących sytuacji biznesowych. [BNMB _3] |
K_W03 [2/5] |
Student zna i rozumie zasady postępowania badawczego z dziedziny nowych mediów; zna pojęcia z zakresu prawa autorskiego i innych niezbędnych aktów prawnych związanych z publikacjami medialnymi; rozumie potrzebę ochrony własności intelektualnej. [BNMB _4] |
K_W04 [2/5] |
Student ma wiedzę o tekstach kultury funkcjonujących w obiegu medialnym. [BNMB _5] |
K_W02 [2/5] |
Student posiada podstawową wiedzę o instytucjach związanych z funkcjonowaniem i działaniem mediów tradycyjnych i nowych. [BNMB _6] |
K_W02 [2/5] |
Student potrafi dokonać samodzielnej analizy i interpretacji zjawisk z zakresu funkcjonowania nowych mediów, posługując się odpowiednimi dla nich ujęciami teoretycznymi, pojęciami i paradygmatami badawczymi, zwłaszcza z zakresu nauk o komunikacji medialnej. [BNMB _7] |
K_U05 [3/5] |
Student posiada umiejętność merytorycznego argumentowania, wyprowadzania wniosków badawczych oraz syntetycznego podsumowania z wykorzystaniem literatury przedmiotu z dziedziny badań nad mediami w naukach o kulturze i w językoznawstwie , posługując się sprawnie wyspecjalizowanym słownictwem z zakresu dyskursu medialnego. [BNMB _8] |
K_U02 [2/5] |
Student potrafi przygotować pracę semestralną na temat nowych mediów, wykorzystując dotychczasowy stan badań i stosując krytyczne do nich podejście. [BNMB _9] |
K_U03 [3/5] |
| Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
|---|---|---|
| Prezentacja [BNMB _w_1] | Przygotowanie i wygłoszenie wystąpienia na temat ustalony z prowadzącym zajęcia do umieszczenia na portalu studenckim. |
BNMB _1 |
| Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
|---|---|---|---|---|---|
| Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
| laboratorium [BNMB _fs_1] | Wspólna lektura tekstów dotyczących nowych mediów. Analiza tekstów składających się na dyskurs biznesowy obecny w mediach elektronicznych. |
15 | Analiza tekstów składających się na dyskurs biznesowy obecnych w mediach elektronicznych. Przygotowanie wystąpienia na wskazany/wybrany temat. |
20 |
Prezentacja [BNMB _w_1] |
| Załączniki |
|---|
| Opis modułu (PDF) |
| Sylabusy (USOSweb) | ||
|---|---|---|
| Semestr | Moduł | Język wykładowy |
| (brak danych) | ||