Praktyczne aspekty reklamy Kierunek studiów: Politologia
Kod programu: W3-S2PO19.2022

Nazwa modułu: Praktyczne aspekty reklamy
Kod modułu: PAR
Kod programu: W3-S2PO19.2022
Semestr:
  • semestr zimowy 2024/2025
  • semestr zimowy 2023/2024
  • semestr zimowy 2022/2023
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 2
Opis:
Celem modułu jest zapoznanie uczestników z informacjami z zakresu psychologii reklamy, narzędzi i technik perswazyjnych w niej wykorzystanych oraz mechanizmów percepcji i oddziaływania reklamy na zachowania konsumentów. W ramach modułu słuchacze będą tworzyć reklamy i teksty perswazyjne, a także oceniać ich skuteczność i wykorzystywać w konstrukcji przekazu reklamowego różne techniki perswazyjne.
Wymagania wstępne:
Słuchacz powinien znać podstawową terminologię związaną z reklamą i komunikowaniem.
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
jest zdolny do uczestnictwa w procesach projektowania strategii reklamowych [PAR_K_1]
POL_2_K03 [3/5]
ma świadomość związaną z etycznym wymiarem reklamy [PAR_K_2]
POL_2_K06 [5/5]
potrafi wykorzystać w konstrukcji przekazu reklamowego różne techniki perswazyjne oparte zarówno na argumentacji emocjonalnej, jak i racjonalnej [PAR_U_1]
POL_2_U17 [4/5]
potrafi ocenić efektywność działań prowadzonych działań reklamowych i konsekwencje zastosowania różnych technik perswazyjnych [PAR_U_2]
POL_2_U10 [4/5]
zna mechanizmy oddziaływania reklamy i ich skutki dla zachowań rynkowych konsumentów [PAR_W_1]
POL_2_W02 [3/5]
ma wiedzę z zakresu psychologicznych aspektów reklamy [PAR_W_2]
POL_2_W05 [5/5]
ma wiedzę na temat wykorzystania w reklamie różnych technik oddziaływania na odbiorcę, związanych z budową przekazu reklamowego [PAR_W_3]
POL_2_W10 [4/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Zaliczenie [PAR_w_1]
Weryfikacja efektów uczenia się została dokładnie określona w sylabusie stworzonym dla modułu
PAR_K_1 PAR_K_2 PAR_U_1 PAR_U_2 PAR_W_1 PAR_W_2 PAR_W_3
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
laboratorium [PAR_fs_1]
Zajęcia prowadzone są z użyciem poniższych metod: - dyskusja moderowana przez prowadzącego ćwiczenia, - analizowanie i rozwiązywanie praktycznych problemów związanych z reklamą
15
Praca własna studenta obejmuje: - studiowanie literatury przedmiotu, - przygotowywanie wystąpień ustnych, - przygotowania do zaliczenia.
35 Zaliczenie [PAR_w_1]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)