Kampanie wyborcze w mediach społecznościowych Kierunek studiów: Politologia
Kod programu: W3-S2PO19.2022

Nazwa modułu: Kampanie wyborcze w mediach społecznościowych
Kod modułu: KWMS
Kod programu: W3-S2PO19.2022
Semestr:
  • semestr letni 2024/2025
  • semestr letni 2023/2024
  • semestr letni 2022/2023
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 2
Opis:
Celem modułu jest zapoznanie uczestników z informacjami z zakresu kreowania wizerunku i prowadzenia kampanii wyborczych za pośrednictwem mediów społecznościowych. W trakcie realizacji modułu słuchacze poznają sposoby mierzenia efektywności działań komunikacyjnych w social media (Facebook, Twitter, YouTube) oraz na praktycznych przykładach analizują miejsce komunikowania za pośrednictwem social media w strategiach kampanijnych podmiotów polityki.
Wymagania wstępne:
Słuchacz powinien znać podstawową terminologię używaną w nauce o mediach oraz podstawowe pojęcia związane z marketingiem politycznym i kampanią wyborczą.
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
student jest przygotowany do pracy w grupie, projektowania działań komunikacyjnych i poszerzania swojej wiedzy w tym zakresie [KWMS_K1]
POL_2_K07 [3/5]
skutecznie analizuje efektywność działań komunikacyjnych w social media [KWMS_U1]
POL_2_U05 [5/5]
prawidłowo interpretuje działania podmiotów polityki w obszarze kreowania wizerunku w mediach społecznościowych [KWMS_U2]
POL_2_U01 [5/5]
formułuje własne opinie oraz dobiera metody analizy wspierające w podejmowaniu decyzji w obszarze kreowania wizerunku podmiotów polityki za pośrednictwem mediów społecznościowych [KWMS_U3]
POL_2_U11 [5/5]
zna najważniejsze tendencje związane z rozwojem mediów społecznościowych [KWMS_W1]
POL_2_W10 [3/5]
zna podstawowe pojęcia związane z problematyką kreowania wizerunku [KWMS_W2]
POL_2_W05 [4/5]
ma wiedzę na temat skutecznej kampanii wyborczej w Internecie i wykorzystania narzędzi elektronicznych do kreowania wizerunku [KWMS_W3]
POL_2_W10 [5/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Zaliczenie [KWMS_w_1]
Weryfikacja efektów uczenia się została dokładnie określona w sylabusie stworzonym dla modułu
KWMS_K1 KWMS_U1 KWMS_U2 KWMS_U3 KWMS_W1 KWMS_W2 KWMS_W3
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
laboratorium [KWMS_fs_1]
Zajęcia prowadzone są z użyciem poniższych metod: - dyskusja moderowana przez prowadzącego ćwiczenia, - analizowanie i rozwiązywanie praktycznych problemów związanych z kreowaniem wizerunku podmiotów polityki za pośrednictwem mediów społecznościowych, - przygotowanie projektu kampanii wyborczej prowadzonej w social media.
15
Praca własna studenta obejmuje: - studiowanie literatury przedmiotu, - przygotowywanie wystąpień ustnych, - przygotowanie projektu kampanii wyborczej, - przygotowanie do zaliczenia.
35 Zaliczenie [KWMS_w_1]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)