Zagrożenia asymetryczne
Field of study: National and International Security
Programme code: W3-S2BM19.2022

Module name: | Zagrożenia asymetryczne |
---|---|
Module code: | ZA |
Programme code: | W3-S2BM19.2022 |
Semester: |
|
Language of instruction: | Polish |
Form of verification: | course work |
ECTS credits: | 2 |
Description: | Celem modułu jest zapoznanie studentów z kategorią asymetrii w nauce o bezpieczeństwie, jak również najważniejszymi rodzajami zagrożeń asymetrycznych, ze szczególnym uwzględnieniem terroryzmu. |
Prerequisites: | Podstawowe wiadomości z zakresu historii, edukacji dla bezpieczeństwa oraz wiedzy o społeczeństwie. |
Key reading: | (no information given) |
Learning outcome of the module | Codes of the learning outcomes of the programme to which the learning outcome of the module is related [level of competence: scale 1-5] |
---|---|
Prawidłowo identyfikuje i rozstrzyga dylematy związane z powstawaniem i zwalczaniem zagrożeń asymetrycznych. [ZA_K_1] |
BNM_2_K06 [4/5] |
Potrafi scharakteryzować najważniejsze implikacje powstawania zagrożeń asymetrycznych. [ZA_U_1] |
BNM_2_U04 [3/5] |
Zna najważniejsze typy zagrożeń asymetrycznych. [ZA_W_1] |
BNM_2_W01 [3/5] |
Zna przyczyny powstawania zagrożeń asymetrycznych. [ZA_W_2] |
BNM_2_W11 [3/5] |
Type | Description | Codes of the learning outcomes of the module to which assessment is related |
---|---|---|
Dyskusja moderowana [ZA_1] | W ramach ćwiczeń prowadzący organizuje dyskusje ze studentami, sprawdzające wiedzę oraz wykształcające odpowiednie umiejętności i kompetencje. |
ZA_K_1 |
Kolokwium zaliczeniowe [ZA_2] | Na zakończenie semestru prowadzący przeprowadza kolokwium zaliczeniowe z pytaniami problemowymi obejmującymi całość treści programowych modułu. |
ZA_K_1 |
Form of teaching | Student's own work | Assessment of the learning outcomes | |||
---|---|---|---|---|---|
Type | Description (including teaching methods) | Number of hours | Description | Number of hours | |
discussion classes [ZA_FS_1] | Zajęcia prowadzone są z użyciem następujących metod:
- dyskusja moderowana,
- opis wyjaśniający,
- dyskusja piramidowa,
- dyskusja dydaktyczna,
- dyskusja okrągłego stołu,
- metoda „burzy mózgów”
- aranżowanie debat,
- analizowanie i rozwiązywanie problemów praktycznych i teoretycznych. |
30 | Praca własna studenta obejmuje:
- zapoznanie się z literaturą przedmiotu,
- zapoznanie się i zdanie lektur obowiązkowych,
- przygotowywanie wystąpień ustnych,
- przygotowania do kolokwium zaliczeniowego. |
30 |
Dyskusja moderowana [ZA_1] |
Attachments |
---|
Module description (PDF) |
Syllabuses (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semester | Module | Language of instruction |
(no information given) |