ZAAWANSOWANA KREACJA 2D CZ.2 Kierunek studiów: Projektowanie gier i przestrzeni wirtualnej
Kod programu: W6-S2PG19.2.2021

Nazwa modułu: ZAAWANSOWANA KREACJA 2D CZ.2
Kod modułu: W6-PG-S2- K2D.2
Kod programu: W6-S2PG19.2.2021
Semestr:
  • semestr letni 2024/2025
  • semestr letni 2023/2024
  • semestr letni 2022/2023
  • semestr letni 2021/2022
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 2
Opis:
Celem przedmiotu jest odnajdywanie i rozwijanie możliwości działań kreacyjnych w obszarze animacji, pogłębianie doświadczeń i wiedzy w tymże zakresie.
Wymagania wstępne:
Realizacja modułu W6-PG-S2-K2D.1.
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Posiada podstawową wiedzę w zakresie tworzenie samodzielnych form wypowiedzi artystycznej w warsztacie animacji. [W6-PG-S2- K2D.2_1]
W6-PG2P-W02 [2/5]
Zna i rozumie wzorce leżące u podstaw kreacji artystycznej. [W6-PG-S2- K2D.2_2]
W6-PG2P-W03 [2/5]
Posiada wykształconą osobowość artystyczną umożliwiającą mu realizację projektów. [W6-PG-S2- K2D.2_3]
W6-PG2P-U01 [3/5]
Podejmuje samodzielnie decyzje podczas realizacji własnych projektów animacji. [W6-PG-S2- K2D.2_4]
W6-PG2P-U03 [3/5]
Posiada umiejętność przewidywania znaczących estetycznie i treściowo efektów prac artystycznych w aspekcie estetycznym, społecznym i prawnym. [W6-PG-S2- K2D.2_5]
W6-PG2P-U04 [3/5]
Posiada umiejętności i zdolności inspirowania się różnymi wzorcami kulturowymi i społecznymi dla wzbogacania własnej twórczości. [W6-PG-S2- K2D.2_6]
W6-PG2P-U07 [4/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Projekt zaliczeniowy [W6-PG-S2- K2D.2_w_1]
Weryfikacja wiedzy i umiejętności w oparciu o stopień realizacji samodzielnego projektu zaliczeniowego realizowanego przez studenta.
W6-PG-S2- K2D.2_1 W6-PG-S2- K2D.2_2 W6-PG-S2- K2D.2_3 W6-PG-S2- K2D.2_4 W6-PG-S2- K2D.2_5 W6-PG-S2- K2D.2_6
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
ćwiczenia [W6-PG-S2- K2D.2_fs_1]
Realizacja ćwiczeń w pracowni. Omówienie zagadnień technicznych, warsztatowych itp. Indywidualna praca ze studentem: korekty, konsultacje, podsumowania.
45
Praca w oparciu o omawiane techniki plastyczne obejmująca wiedzę i umiejętności niezbędne w realizacji projektu zaliczeniowego.
45 Projekt zaliczeniowy [W6-PG-S2- K2D.2_w_1]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)