PROJEKTY AR (WYBÓR) CZ.2 Kierunek studiów: Projektowanie gier i przestrzeni wirtualnej
Kod programu: W6-S2PG19.2.2021

Nazwa modułu: PROJEKTY AR (WYBÓR) CZ.2
Kod modułu: W6-PG-S2-PAR.2
Kod programu: W6-S2PG19.2.2021
Semestr:
  • semestr letni 2025/2026
  • semestr letni 2024/2025
  • semestr letni 2023/2024
  • semestr letni 2022/2023
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 3
Opis:
Treści programowe modułu są związane z praktycznym zastosowaniem AR (Rzeczywistości Rozszerzonej). Program poszerza umiejętności studenta związane z zasadami projektowania oraz zastosowania interakcji w AR. Program poszerza umiejętność projektowania animacji dedykowanej potrzebą rzeczywistości rozszerzonej. Student poznaje zaawansowane poszczególne etapy, sposoby oraz narzędzia niezbędne do poruszania się w tematyce AR. Marker Based, Marker Less, Superimposision Base, Projection AR. Student implementuje swoje projekty przy zastosowaniu narzędzi takich jak: AR Core, Vuforia, Ar Kit. Każdy student pracuje na swoich autorskich materiałach. Student poznaje poszczególne etapy, narzędzia i sposoby niezbędne do zaprojektowania filmu – animacji odpowiadających wymogom platformy AR.
Wymagania wstępne:
Zaliczenie modułu: W6-PG-S2-PAR.1
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Zna zaawansowane zasady tworzenia projektu przestrzeni do gry. [W6-PG-S2- PAR.2_1]
W6-PG2P-W01 [3/5]
Posiada umiejętność samodzielnego przedstawiania przestrzeni (architektury, pejzażu). [W6-PG-S2- PAR.2_2]
W6-PG2P-W07 [2/5] W6-PG2P-U01 [4/5] W6-PG2P-U02 [3/5]
Potrafi tworzyć interesującą przestrzeń gry zgodną z założeniami projektowymi. [W6-PG-S2- PAR.2_3]
W6-PG2P-U03 [5/5]
Posiada umiejętność przełożenia na język plastyczny obserwacji i doświadczeń. [W6-PG-S2- PAR.2_4]
W6-PG2P-W05 [2/5] W6-PG2P-K01 [1/5]
Posiada umiejętność pracy w przestrzeni dwuwymiarowej. [W6-PG-S2- PAR.2_5]
W6-PG2P-W02 [3/5] W6-PG2P-U06 [4/5] W6-PG2P-K06 [3/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
projekt [W6-PG-S2- PAR.2_w_1]
Zaprojektowany fragment gry lub animacja sekwencji według uzgodnionego scenariusza z zastosowaniem markerów AR, implementacja za pomocą odpowiednich narzędzi takich jak: Vuforia, AR Core, AR Kit.
W6-PG-S2- PAR.2_1 W6-PG-S2- PAR.2_2 W6-PG-S2- PAR.2_3 W6-PG-S2- PAR.2_4 W6-PG-S2- PAR.2_5
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
ćwiczenia [W6-PG-S2- PAR.2_fs_1]
Praktyczne wykorzystanie wiedzy z zakresu poruszania się w rzeczywistości rozszerzonej
45
Praktyczne zastosowanie wiedzy związanej z animacją, rzeczywistością rozszerzoną oraz implementacją
45 projekt [W6-PG-S2- PAR.2_w_1]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)