DIGITAL ART CZ.4 Kierunek studiów: Projektowanie gier i przestrzeni wirtualnej
Kod programu: W6-S2PG19.2.2021

Nazwa modułu: DIGITAL ART CZ.4
Kod modułu: W6-PG-S2-DA.4
Kod programu: W6-S2PG19.2.2021
Semestr:
  • semestr letni 2025/2026
  • semestr letni 2024/2025
  • semestr letni 2023/2024
  • semestr letni 2022/2023
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 1
Opis:
Realizacja modułu pozwala studentowi na rozwój możliwości realizacji zamierzeń twórczych z wykorzystaniem warsztatu cyfrowego. Umożliwia znalezienie środków wyrazu artystycznego w oparciu o różne metody komputerowego kształtowania obrazu.
Wymagania wstępne:
Zaliczenie modułu W6-PG-S2-DA.3.
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Posiada poszerzoną wiedzę na temat klasycznych i nowoczesnych technik graficznych oraz sposobach ich wykorzystania w grafice projektowej. [W6-PG-S2-DA.4_1]
W6-PG2P-W03 [3/5]
Zna i rozumie wzorce leżące u podstaw kreacji artystycznej w zakresie grafiki cyfrowej, które umożliwiają mu swobodę i niezależność wypowiedzi artystycznej. [W6-PG-S2-DA.4_2]
W6-PG2P-W05 [3/5]
Potrafi realizować zaawansowane i indywidualne - wyrażające osobowość twórczą - projekty artystyczne w zakresie grafiki cyfrowej i nowoczesnych mediów graficznych. [W6-PG-S2-DA.4_3]
W6-PG2P-W05 [5/5] W6-PG2P-U02 [4/5]
Posiada wysoki stopień samoświadomości i artystycznej, w obszarze artystycznej grafiki cyfrowej. [W6-PG-S2-DA.4_4]
W6-PG2P-K01 [4/5]
Potrafi podejmować samodzielne decyzje twórcze, świadomie realizować własne wizje artystyczne. [W6-PG-S2-DA.4_5]
W6-PG2P-U03 [4/5]
Potrafi w sposób krytyczny ocenić własne działania twórcze oraz inne działania z zakresu grafiki cyfrowej oraz szeroko pojętej kultury. [W6-PG-S2-DA.4_6]
W6-PG2P-K06 [3/5]
Ma świadomość konieczności ciągłego doskonalenia umiejętności warsztatowych w zakresie grafiki cyfrowej, tak by realizować własne koncepcje artystyczne. [W6-PG-S2-DA.4_7]
W6-PG2P-U07 [4/5]
Potrafi czerpać inspirację z różnych wzorców artystycznych i kulturowych i transponować ją na język grafiki cyfrowej. [W6-PG-S2-DA.4_8]
W6-PG2P-W02 [3/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Projekt zaliczeniowy [W6-PG-S2-DA.4_w_1]
Weryfikacja wiedzy i umiejętności w oparciu o stopień realizacji samodzielnego projektu zaliczeniowego realizowanego przez studenta.
W6-PG-S2-DA.4_1 W6-PG-S2-DA.4_2 W6-PG-S2-DA.4_3 W6-PG-S2-DA.4_4 W6-PG-S2-DA.4_5 W6-PG-S2-DA.4_6 W6-PG-S2-DA.4_7 W6-PG-S2-DA.4_8
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
ćwiczenia [W6-PG-S2-DA.4_fs_1]
Realizacja ćwiczeń w pracowni. Omówienie zagadnień technicznych, warsztatowych itp. Indywidualna praca ze studentem: korekty, konsultacje, podsumowania.
45
Praca w oparciu o omawiane techniki plastyczne obejmująca wiedzę i umiejętności niezbędne w realizacji projektu zaliczeniowego.
45 Projekt zaliczeniowy [W6-PG-S2-DA.4_w_1]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)