PRACOWNIA DYPLOMOWA, 3D (WYBÓR) CZ.2 Kierunek studiów: Projektowanie gier i przestrzeni wirtualnej
Kod programu: W6-S2PG19.2.2021

Nazwa modułu: PRACOWNIA DYPLOMOWA, 3D (WYBÓR) CZ.2
Kod modułu: W6-PG-S2-PD3D.2
Kod programu: W6-S2PG19.2.2021
Semestr:
  • semestr letni 2025/2026
  • semestr letni 2024/2025
  • semestr letni 2023/2024
  • semestr letni 2022/2023
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 8
Opis:
Student będzie potrafił samodzielnie, w oparciu o wskazówki, wykonać kompletny, logicznie spójny, interesujący artystycznie, poparty wiedzą teoretyczną oraz wysokim poziomem umiejętności technicznych projekt dyplomowy. Student będzie potrafił samodzielnie zaprojektować i wykonać projekt dyplomowy, który obejmuje takie zagadnienia jak: działająca jednostka gry, concept art, projektowanie postaci, projektowanie środowiska, projektowanie elementów GUI. Będzie potrafił wykonać kompletną dokumentację gry, a także zaprezentować własną koncepcję.
Wymagania wstępne:
Zaliczenie modułu W6-PG-S2-PD3D.1.
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Znajomość powiązań pomiędzy teoretycznymi i praktycznymi aspektami projektowania gier 3D. [W6-PG-S2-PD3D.2_1]
W6-PG2P-W06 [4/5] W6-PG2P-W08 [4/5]
Umiejętność samodzielnego realizowania koncepcji graficznych gier 3D w oparciu o samodzielne i niezależne wykorzystanie wyobraźni, intuicji i emocjonalności. [W6-PG-S2-PD3D.2_2]
W6-PG2P-U07 [5/5] W6-PG2P-K01 [3/5]
Znajomość formy prezentacji publicznych, umiejętność zaprezentowania swoich dokonań. [W6-PG-S2-PD3D.2_3]
W6-PG2P-U10 [4/5] W6-PG2P-K04 [4/5] W6-PG2P-K08 [2/5]
Umiejętność zbierania, analizowania i interpretowania informacji niezbędnych do samodzielnej pracy. [W6-PG-S2-PD3D.2_4]
W6-PG2P-U01 [4/5] W6-PG2P-K02 [4/5]
Umiejętność samooceny zdolność do budowania konstruktywnej krytyki w obrębie działań . [W6-PG-S2-PD3D.2_5]
W6-PG2P-U04 [4/5] W6-PG2P-K06 [4/5]
Umiejętność adaptacji do rozwoju technologicznego rynku pracy. [W6-PG-S2-PD3D.2_6]
W6-PG2P-K05 [4/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Projekt dyplomowy [W6-PG-S2-PD3D.2_w_1]
Weryfikacja wiedzy i umiejętności w oparciu o stopień realizacji samodzielnego projektu realizowanego przez studenta.
W6-PG-S2-PD3D.2_1 W6-PG-S2-PD3D.2_2 W6-PG-S2-PD3D.2_3 W6-PG-S2-PD3D.2_4 W6-PG-S2-PD3D.2_5 W6-PG-S2-PD3D.2_6
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
ćwiczenia [W6-PG-S2-PD3D.2_fs_1]
Pracownia przygotowująca do samodzielnego i świadomego przygotowania indywidualnych projektów (wszyscy studenci).
105
Praca w oparciu o omawiane techniki obejmująca wiedzę i umiejętności niezbędne w realizacji projektu zaliczeniowego.
90 Projekt dyplomowy [W6-PG-S2-PD3D.2_w_1]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)