PRACOWNIA KONCEPTOWANIA CZ.3 Kierunek studiów: Projektowanie gier i przestrzeni wirtualnej
Kod programu: W6-S2PG19.2.2021

Nazwa modułu: PRACOWNIA KONCEPTOWANIA CZ.3
Kod modułu: W6-PG-S2-PK.3
Kod programu: W6-S2PG19.2.2021
Semestr:
  • semestr zimowy 2025/2026
  • semestr zimowy 2024/2025
  • semestr zimowy 2023/2024
  • semestr zimowy 2022/2023
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 3
Opis:
Student będzie potrafił zaobserwować, zanalizować oraz zinterpretować otaczającą rzeczywistość. Będzie potrafił zdobyte informacje przetransponować na język grafiki koncepcyjnej. Będzie rozwijał różne metody pracy, wzbogacał język wypowiedzi plastycznej niezbędny w wyrażeniu własnej prezentacji wizualnej projektu. Student będzie przygotowany do pracy w zespole i jest zdolny do podjęcia wiodącej roli w takim zespole.
Wymagania wstępne:
Zaliczenie modułu W6-PG-S2-PK.2
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Posiada rozwiniętą osobowość artystyczną, umożliwiającą tworzenie, realizowanie i wyrażanie własnych koncepcji artystycznych w grach komputerowych. [W6-PG-S2-PK.3_1]
W6-PG2P-U01 [3/5] W6-PG2P-K01 [2/5]
Ma szczegółową wiedzę dotyczącą artystycznej realizacji gier. [W6-PG-S2-PK.3_2]
W6-PG2P-W01 [4/5]
Zna i rozumie wzorce leżące u podstaw kreacji artystycznej, umożliwiające swobodę i niezależność wypowiedzi artystycznej. [W6-PG-S2-PK.3_3]
W6-PG2P-W08 [3/5]
Posiada umiejętność analizy i interpretacji spostrzeżeń i informacji oraz przełożenie na język plastyczny obserwacji i doświadczeń. [W6-PG-S2-PK.3_4]
W6-PG2P-W05 [3/5] W6-PG2P-K01 [3/5]
Umie realizować zaawansowane projekty artystyczne w zakresie grafiki koncepcyjnej. [W6-PG-S2-PK.3_5]
W6-PG2P-U02 [4/5]
Posiada i samodzielnie rozwija umiejętności warsztatowe umożliwiające realizację autorskich projektów koncepcyjnych. [W6-PG-S2-PK.3_6]
W6-PG2P-U02 [3/5] W6-PG2P-U07 [4/5]
Posiada umiejętność współdziałania z innymi osobami w ramach prac zespołowych. [W6-PG-S2-PK.3_7]
W6-PG2P-U06 [3/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Projekt zaliczeniowy [W6-PG-S2-PK.3_w_1]
Weryfikacja wiedzy i umiejętności w oparciu o stopień realizacji samodzielnego projektu zaliczeniowego realizowanego przez studenta.
W6-PG-S2-PK.3_1 W6-PG-S2-PK.3_2 W6-PG-S2-PK.3_3 W6-PG-S2-PK.3_4 W6-PG-S2-PK.3_5 W6-PG-S2-PK.3_6 W6-PG-S2-PK.3_7
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
ćwiczenia [W6-PG-S2-PK.3_fs_1]
Realizacja ćwiczeń w pracowni. Omówienie zagadnień technicznych, warsztatowych itp. Indywidualna praca ze studentem: korekty, konsultacje, podsumowania.
45
Praca w oparciu o omawiane techniki plastyczne obejmująca wiedzę i umiejętności niezbędne w realizacji projektu zaliczeniowego.
45 Projekt zaliczeniowy [W6-PG-S2-PK.3_w_1]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)