ANIMATICS/ CUTSCENES (WYBÓR) CZ.1
Kierunek studiów: Projektowanie gier i przestrzeni wirtualnej
Kod programu: W6-S2PG19.2.2021
| Nazwa modułu: | ANIMATICS/ CUTSCENES (WYBÓR) CZ.1 |
|---|---|
| Kod modułu: | W6-PG-S2-AC.1 |
| Kod programu: | W6-S2PG19.2.2021 |
| Semestr: |
|
| Język wykładowy: | polski |
| Forma zaliczenia: | zaliczenie |
| Punkty ECTS: | 4 |
| Opis: | Treści programowe modułu są uzupełnieniem wiedzy związanej z praktycznym zastosowaniem storyboardów i rozwinięciem w animatiki przy projektowaniu gier. Program poszerza umiejętności game designu, projektowania i animacji i wzbogaca o praktyczne zastosowanie edytorów w grach. Student poznaje poszczególne etapy, narzędzia i sposoby przy reżyserowaniu i montowaniu scen filmowych (cutscenek), wykorzystywanych w produkcji gier oraz zastosowanie animatików przy różnych aspektach tworzenia gier .Efektem jest spójny z projektem animowany obraz cyfrowy. |
| Wymagania wstępne: | Zaliczenie modułu: W6-PG-S2-SG.2, W6-PG-S2-DA.2, W6-PG-S2-PK.2, W6-PG-S2-KR. |
| Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
| Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
|---|---|
kontynuuje rozwijanie umiejętności warsztatowych umożliwiających realizację własnych realizacji artystycznych w stopniu wystarczającym do utrzymania i poszerzenia zdolności tworzenia, realizowania i wyrażania własnych koncepcji zgodnie z kierunkiem projektowanie gier i przestrzeni wirtualnej [W6-PG-S2-AC.1_1] |
W6-PG2P-U07 [3/5] |
jest przygotowany do współdziałania z innymi osobami w ramach prac zespołowych i jest zdolny do podjęcia wiodącej roli w takim zespole [W6-PG-S2-AC.1_2] |
W6-PG2P-U06 [3/5] |
w sposób świadomy i odpowiedzialny przewodniczy różnorodnym działaniom zespołowym [W6-PG-S2-AC.1_3] |
W6-PG2P-K03 [4/5] |
prezentuje skomplikowane i specjalistyczne zadania i projekty w przystępnej formie, w sposób zrozumiały dla osób niemających doświadczenia w pracy nad projektami artystycznymi [W6-PG-S2-AC.1_4] |
W6-PG2P-K07 [5/5] |
zna i rozumie podstawowe pojęcia i zasady z zakresu ochrony własności przemysłowej i prawa autorskiego oraz konieczność zarządzania zasobami własności intelektualnej [W6-PG-S2-AC.1_5] |
W6-PG2P-W09 [3/5] |
posiada wiedzę dotyczącą środków ekspresji i umiejętności warsztatowych pokrewnych dyscyplin artystycznych [W6-PG-S2-AC.1_6] |
W6-PG2P-W02 [3/5] |
| Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
|---|---|---|
| projekt [W6-PG-S2-AC.1_w_1] | Wykonanie i prezentacja projektu w oparciu o umiejętności projektowe storyboardu i animacji wybranych elementów w grze. Zaprojektowany animatik wybranego fragmentu gry lub animacja sekwencji fabularnej według uzgodnionego scenariusza |
W6-PG-S2-AC.1_1 |
| Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
|---|---|---|---|---|---|
| Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
| ćwiczenia [W6-PG-S2-AC.1 _fs_1] | Praktyczne wykorzystanie wiedzy z zakresu tworzenia animatików w grach. |
45 | Praktyczne zastosowanie wiedzy związanej z montażem animatików i cutscenek w grach. |
45 |
projekt [W6-PG-S2-AC.1_w_1] |
| Załączniki |
|---|
| Opis modułu (PDF) |
| Sylabusy (USOSweb) | ||
|---|---|---|
| Semestr | Moduł | Język wykładowy |
| (brak danych) | ||