SYMULACJE I ODDZIAŁYWANIE NASTĘPSTW (WYBÓR) CZ.1 Kierunek studiów: Projektowanie gier i przestrzeni wirtualnej
Kod programu: W6-S2PG19.2.2021

Nazwa modułu: SYMULACJE I ODDZIAŁYWANIE NASTĘPSTW (WYBÓR) CZ.1
Kod modułu: W6-PG-S2-SON.1
Kod programu: W6-S2PG19.2.2021
Semestr:
  • semestr zimowy 2024/2025
  • semestr zimowy 2023/2024
  • semestr zimowy 2022/2023
  • semestr zimowy 2021/2022
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 3
Opis:
Treści programowe modułu są uzupełnieniem wiedzy związanej z praktycznym projektowaniem efektów specjalnych oraz elementów interaktywnych w grze. Student implementuje zaprojektowane efekty i animacje do levelu gry. Program poszerza umiejętności i wiedzę związaną z level designem o animację i efekty specjalne oraz uczy zaawansowanych edytorów silnika w grze. Student poznaje skomplikowane współzależności i wzajemne oddziaływanie obiektów, zastosowania efektów i animacji 2D i 3D na poszczególnych etapach projektowania levelu gry.Efektem jest spójny level gry w warstwie obiektów efektów i animacji.
Wymagania wstępne:
Brak wymagań wstępnych.
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
umie podejmować samodzielne decyzje odnośnie projektowania i realizacji prac artystycznych [W6-PG-S2-SON.1_1]
W6-PG2P-U03 [5/5]
umie projektować efekty prac artystycznych w aspekcie estetycznym, społecznym i prawnym [W6-PG-S2-SON.1_2]
W6-PG2P-U04 [3/5]
jest przygotowany do współdziałania z innymi osobami w ramach prac zespołowych i jest zdolny do podjęcia wiodącej roli w takim zespole [W6-PG-S2-SON.1_3]
W6-PG2P-U06 [3/5]
kontynuuje rozwijanie umiejętności warsztatowych umożliwiających realizację własnych realizacji artystycznych w stopniu wystarczającym do utrzymania i poszerzenia zdolności tworzenia, realizowania i wyrażania własnych koncepcji zgodnie z kierunkiem projektowanie gier i przestrzeni wirtualnej [W6-PG-S2-SON.1_4]
W6-PG2P-U07 [2/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
wykonanie zadań i projektu [W6-PG-S2-SON.1_w_1]
Weryfikacja umiejętności i wiedzy w oparciu o stopień realizacji zadań i poziomu przedstawionego projektu. weryfikacja wiedzy w zakresie wybranego problemu. Animacja obiektów wybranego poziomu gry i wykorzystanie particli jako dopełnienie efektu końcowego
W6-PG-S2-SON.1_1 W6-PG-S2-SON.1_2 W6-PG-S2-SON.1_3 W6-PG-S2-SON.1_4
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
ćwiczenia [W6-PG-S2-SON.1_fs_1]
Praktyczne zastosowanie wiedzy na poszczególnych etapach projektowania poziomów w grze. Projektowanie i symulacja
30
Rozwiązywanie zadań praktycznych –tworzenie i animacja assetów 2D i 3D, projektowanie symulacji i interakcji na poszczególnych poziomach gry.Konsultowanie postępu z prowadzącym, prezentowanie na przeglądach. Samodzielna realizacja końcowa projektu będącego odpowiedzią na zadania.
30 wykonanie zadań i projektu [W6-PG-S2-SON.1_w_1]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)