ANIMATICS/ CUTSCENES (WYBÓR) CZ.2 Kierunek studiów: Projektowanie gier i przestrzeni wirtualnej
Kod programu: W6-S2PG19.2.2021

Nazwa modułu: ANIMATICS/ CUTSCENES (WYBÓR) CZ.2
Kod modułu: W6-PG-S2-AC.2
Kod programu: W6-S2PG19.2.2021
Semestr:
  • semestr letni 2025/2026
  • semestr letni 2024/2025
  • semestr letni 2023/2024
  • semestr letni 2022/2023
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 3
Opis:
Treści programowe modułu są uzupełnieniem wiedzy związanej z praktycznym zastosowaniem storyboardów i rozwinięciem w animatiki przy projektowaniu gier. Program poszerza umiejętności game designu, projektowania i animacji i wzbogaca o praktyczne zastosowanie edytorów w grach. Student poznaje poszczególne etapy, narzędzia i sposoby przy reżyserowaniu i montowaniu scen filmowych (cutscenek), wykorzystywanych w produkcji gier oraz zastosowanie animatików przy różnych aspektach tworzenia gier .Efektem jest spójny z projektem animowany obraz cyfrowy.
Wymagania wstępne:
Zaliczenie modułu: W6-PG-S2-AC.1.
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
kontynuuje rozwijanie umiejętności warsztatowych umożliwiających realizację własnych realizacji artystycznych w stopniu wystarczającym do utrzymania i poszerzenia zdolności tworzenia, realizowania i wyrażania własnych koncepcji zgodnie z kierunkiem projektowanie gier i przestrzeni wirtualnej. [W6-PG-S2-AC.2_1]
W6-PG2P-U07 [3/5]
jest przygotowany do współdziałania z innymi osobami w ramach prac zespołowych i jest zdolny do podjęcia wiodącej roli w takim zespole. [W6-PG-S2-AC.2_2]
W6-PG2P-U06 [3/5]
w sposób świadomy i odpowiedzialny przewodniczy różnorodnym działaniom zespołowym. [W6-PG-S2-AC.2_3]
W6-PG2P-K03 [4/5]
prezentuje skomplikowane i specjalistyczne zadania i projekty w przystępnej formie, w sposób zrozumiały dla osób niemających doświadczenia w pracy nad projektami artystycznymi. [W6-PG-S2-AC.2_4]
W6-PG2P-K07 [5/5]
zna i rozumie podstawowe pojęcia i zasady z zakresu ochrony własności przemysłowej i prawa autorskiego oraz konieczność zarządzania zasobami własności intelektualnej. [W6-PG-S2-AC.2_5]
W6-PG2P-W09 [3/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
projekt [W6-PG-S2-AC.2 _w_1]
Wykonanie i prezentacja projektu w oparciu o umiejętności projektowe storyboardu i animacji wybranych elementów w grze. Zaprojektowany animatik wybranego fragmentu gry lub animacja sekwencji fabularnej według uzgodnionego scenariusza
W6-PG-S2-AC.2_1 W6-PG-S2-AC.2_2 W6-PG-S2-AC.2_3 W6-PG-S2-AC.2_4 W6-PG-S2-AC.2_5
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
ćwiczenia [W6-PG-S2-AC.2 _fs_1]
Praktyczne wykorzystanie wiedzy z zakresu tworzenia animatików w grach.
45
Praktyczne zastosowanie wiedzy związanej z montażem animatików i cutscenek w grach.
45 projekt [W6-PG-S2-AC.2 _w_1]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)