ANIMATICS/ CUTSCENES (WYBÓR) CZ.2
Field of study: Games and Virtual Reality Design
Programme code: W6-S2PG19.2.2021
| Module name: | ANIMATICS/ CUTSCENES (WYBÓR) CZ.2 |
|---|---|
| Module code: | W6-PG-S2-AC.2 |
| Programme code: | W6-S2PG19.2.2021 |
| Semester: |
|
| Language of instruction: | Polish |
| Form of verification: | course work |
| ECTS credits: | 3 |
| Description: | Treści programowe modułu są uzupełnieniem wiedzy związanej z praktycznym zastosowaniem storyboardów i rozwinięciem w animatiki przy projektowaniu gier. Program poszerza umiejętności game designu, projektowania i animacji i wzbogaca o praktyczne zastosowanie edytorów w grach. Student poznaje poszczególne etapy, narzędzia i sposoby przy reżyserowaniu i montowaniu scen filmowych (cutscenek), wykorzystywanych w produkcji gier oraz zastosowanie animatików przy różnych aspektach tworzenia gier .Efektem jest spójny z projektem animowany obraz cyfrowy. |
| Prerequisites: | Zaliczenie modułu: W6-PG-S2-AC.1. |
| Key reading: | (no information given) |
| Learning outcome of the module | Codes of the learning outcomes of the programme to which the learning outcome of the module is related [level of competence: scale 1-5] |
|---|---|
kontynuuje rozwijanie umiejętności warsztatowych umożliwiających realizację własnych realizacji artystycznych w stopniu wystarczającym do utrzymania i poszerzenia zdolności tworzenia, realizowania i wyrażania własnych koncepcji zgodnie z kierunkiem projektowanie gier i przestrzeni wirtualnej. [W6-PG-S2-AC.2_1] |
W6-PG2P-U07 [3/5] |
jest przygotowany do współdziałania z innymi osobami w ramach prac zespołowych i jest zdolny do podjęcia wiodącej roli w takim zespole. [W6-PG-S2-AC.2_2] |
W6-PG2P-U06 [3/5] |
w sposób świadomy i odpowiedzialny przewodniczy różnorodnym działaniom zespołowym. [W6-PG-S2-AC.2_3] |
W6-PG2P-K03 [4/5] |
prezentuje skomplikowane i specjalistyczne zadania i projekty w przystępnej formie, w sposób zrozumiały dla osób niemających doświadczenia w pracy nad projektami artystycznymi. [W6-PG-S2-AC.2_4] |
W6-PG2P-K07 [5/5] |
zna i rozumie podstawowe pojęcia i zasady z zakresu ochrony własności przemysłowej i prawa autorskiego oraz konieczność zarządzania zasobami własności intelektualnej. [W6-PG-S2-AC.2_5] |
W6-PG2P-W09 [3/5] |
| Type | Description | Codes of the learning outcomes of the module to which assessment is related |
|---|---|---|
| projekt [W6-PG-S2-AC.2 _w_1] | Wykonanie i prezentacja projektu w oparciu o umiejętności projektowe storyboardu i animacji wybranych elementów w grze. Zaprojektowany animatik wybranego fragmentu gry lub animacja sekwencji fabularnej według uzgodnionego scenariusza |
W6-PG-S2-AC.2_1 |
| Form of teaching | Student's own work | Assessment of the learning outcomes | |||
|---|---|---|---|---|---|
| Type | Description (including teaching methods) | Number of hours | Description | Number of hours | |
| practical classes [W6-PG-S2-AC.2 _fs_1] | Praktyczne wykorzystanie wiedzy z zakresu tworzenia animatików w grach. |
45 | Praktyczne zastosowanie wiedzy związanej z montażem animatików i cutscenek w grach. |
45 |
projekt [W6-PG-S2-AC.2 _w_1] |
| Attachments |
|---|
| Module description (PDF) |
| Syllabuses (USOSweb) | ||
|---|---|---|
| Semester | Module | Language of instruction |
| (no information given) | ||