ANIMACJA GUI (WYBÓR) CZ.2 Kierunek studiów: Projektowanie gier i przestrzeni wirtualnej
Kod programu: W6-S2PG19.2.2021

Nazwa modułu: ANIMACJA GUI (WYBÓR) CZ.2
Kod modułu: W6-PG-S2-AG.2
Kod programu: W6-S2PG19.2.2021
Semestr:
  • semestr letni 2024/2025
  • semestr letni 2023/2024
  • semestr letni 2022/2023
  • semestr letni 2021/2022
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 2
Opis:
Treści programowe modułu są uzupełnieniem wiedzy związanej z praktycznym zastosowaniem umiejętności projektowych, typografii i animacji przy projektowaniu elementów GUI. Program poszerza umiejętności projektowania GUI o animację, wiedzę z zakresu typografii i psychologię widzenia. Student poznaje poszczególne zasady, narzędzia i metody przy kompleksowym tworzenia GUI oraz interaktywnych interfaców do gier .Efektem jest spójny z projektem interaktywny projekt GUI
Wymagania wstępne:
Zaliczenie modułu W6-PG-S2-AG.1
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
umie podejmować samodzielne decyzje odnośnie projektowania i realizacji prac artystycznych [W6-PG-S2-AG.2_1]
W6-PG2P-U03 [3/5]
umie projektować efekty prac artystycznych w aspekcie estetycznym, społecznym i prawnym [W6-PG-S2-AG.2_2]
W6-PG2P-U04 [4/5]
posiada umiejętności wykorzystania wzorców leżących u podstaw kreacji artystycznej gier, umożliwiających swobodę i niezależność wypowiedzi artystycznej [W6-PG-S2-AG.2_3]
W6-PG2P-U05 [3/5]
prezentuje skomplikowane i specjalistyczne zadania i projekty w przystępnej formie, w sposób zrozumiały dla osób niemających doświadczenia w pracy nad projektami artystycznymi [W6-PG-S2-AG.2_4]
W6-PG2P-K07 [3/5]
wykorzystuje mechanizmy psychologiczne, wykazuje się umiejętnością funkcjonowania w społeczeństwie w zakresie wykonywania własnych działań artystycznych i dostosowywania się do współczesnego rynku pracy [W6-PG-S2-AG.2_5]
W6-PG2P-K04 [5/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
projekt [W6-PG-S2-AG.2_w_1]
Wykonanie ergonomicznego modelu GUI, uwzględniającego interface, menu oraz elementy nawigacji i tutorialu w wybranym projekcie gry.
W6-PG-S2-AG.2_1 W6-PG-S2-AG.2_2 W6-PG-S2-AG.2_3 W6-PG-S2-AG.2_4 W6-PG-S2-AG.2_5
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
ćwiczenia [W6-PG-S2-AG.2_fs_1]
Praktyczne zastosowanie wiedzy z zakresu projektowania zaawansowanych elementów GUI
30
Praktyczne zastosowanie wiedzy z zakresu ergonomii i psychologii widzenia przy projektowaniu i animacji interaktywnego GUI w grze
30 projekt [W6-PG-S2-AG.2_w_1]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)