SILNIKI GIER CZ.3 Kierunek studiów: Projektowanie gier i przestrzeni wirtualnej
Kod programu: W6-S2PG19.2.2021

Nazwa modułu: SILNIKI GIER CZ.3
Kod modułu: W6-PG-S2-SG.3
Kod programu: W6-S2PG19.2.2021
Semestr:
  • semestr zimowy 2025/2026
  • semestr zimowy 2024/2025
  • semestr zimowy 2023/2024
  • semestr zimowy 2022/2023
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 4
Opis:
Student będzie świadom możliwości silników gier, a także zasad tworzenia rozgrywki w oparciu o oprogramowanie. Nabędzie wiedzę i umiejętności kreowania świata gry, importowania i osadzania obiektów w silnikach gier. Nabędzie wiedzę i umiejętności w tworzeniu podstawowych interakcji pomiędzy graczem i światem gry.
Wymagania wstępne:
Zaliczenie modułu W6-PG-S2-SG.2.
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Posiada znajomość różnych rodzajów silników gier. [W6-PG-S2-SG.3_1]
W6-PG2P-W06 [3/5]
Posiada znajomość różnych technik i technologii wykorzystywanych w silnikach gier. [W6-PG-S2-SG.3_2]
W6-PG2P-W06 [3/5]
Posiada umiejętność tworzenia poziomów gier. [W6-PG-S2-SG.3_3]
W6-PG2P-U06 [3/5]
Umiejętność importowania i przetwarzania obiektów graficznych i dźwiękowych w silnikach gier. [W6-PG-S2-SG.3_4]
W6-PG2P-U07 [4/5]
Umiejętność tworzenia interakcji pomiędzy obiektami w silniku gry. [W6-PG-S2-SG.3_5]
W6-PG2P-U07 [4/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Projekt zaliczeniowy [W6-PG-S2-SG.3_w_1]
Weryfikacja wiedzy i umiejętności w oparciu o stopień realizacji samodzielnego projektu zaliczeniowego realizowanego przez studenta.
W6-PG-S2-SG.3_1 W6-PG-S2-SG.3_2 W6-PG-S2-SG.3_3 W6-PG-S2-SG.3_4 W6-PG-S2-SG.3_5
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
ćwiczenia [W6-PG-S2-SG.3_fs_1]
Realizacja ćwiczeń w pracowni. Omówienie zagadnień technicznych, warsztatowych itp. Indywidualna praca ze studentem: korekty, konsultacje, podsumowania.
45
Przygotowanie do ćwiczeń przez samodzielną pracę z wykorzystaniem wskazanego oprogramowania i określonych technik pracy.
45 Projekt zaliczeniowy [W6-PG-S2-SG.3_w_1]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)