DIGITAL ART CZ.2
Kierunek studiów: Projektowanie gier i przestrzeni wirtualnej
Kod programu: W6-S2PG19.2.2021
| Nazwa modułu: | DIGITAL ART CZ.2 |
|---|---|
| Kod modułu: | W6-PG-S2-DA.2 |
| Kod programu: | W6-S2PG19.2.2021 |
| Semestr: |
|
| Język wykładowy: | polski |
| Forma zaliczenia: | zaliczenie |
| Punkty ECTS: | 3 |
| Opis: | Celem przedmiotu jest odnajdywanie i rozwijanie możliwości działań kreacyjnych w obszarze grafiki cyfrowej i dalsze pogłębianie doświadczeń i wiedzy z tej dziedziny. |
| Wymagania wstępne: | Zaliczenie modułu W6-PG-S2-DA.1. |
| Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
| Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
|---|---|
Posiada poszerzoną wiedzę na temat klasycznych i nowoczesnych technik graficznych oraz sposobach ich wykorzystania w grafice cyfrowej. [W6-PG-S2-DA.2_1] |
W6-PG2P-W02 [2/5] |
Zna i rozumie wzorce leżące u podstaw kreacji artystycznej w zakresie grafiki cyfrowej, które umożliwiają mu swobodę i niezależność wypowiedzi artystycznej. [W6-PG-S2-DA.2_2] |
W6-PG2P-W08 [2/5] |
Potrafi realizować zaawansowane i indywidualne - wyrażające osobowość twórczą - projekty artystyczne w zakresie grafiki cyfrowej i nowoczesnych mediów graficznych. [W6-PG-S2-DA.2_3] |
W6-PG2P-W05 [3/5] |
Posiada wysoki stopień samoświadomości i artystycznej, w obszarze artystycznej grafiki cyfrowej. [W6-PG-S2-DA.2_4] |
W6-PG2P-K01 [4/5] |
Potrafi podejmować samodzielne decyzje twórcze, świadomie realizować własne wizje artystyczne. [W6-PG-S2-DA.2_5] |
W6-PG2P-K01 [3/5] |
Potrafi czerpać inspirację z różnych wzorców artystycznych i kulturowych i transponować ją na język grafiki cyfrowej. [W6-PG-S2-DA.2_6] |
W6-PG2P-U07 [4/5] |
| Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
|---|---|---|
| Projekt zaliczeniowy [W6-PG-S2-DA.2_w_1] | Weryfikacja wiedzy i umiejętności w oparciu o stopień realizacji samodzielnego projektu zaliczeniowego realizowanego przez studenta. |
W6-PG-S2-DA.2_1 |
| Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
|---|---|---|---|---|---|
| Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
| ćwiczenia [W6-PG-S2-DA.2_fs_1] | Realizacja ćwiczeń w pracowni. Omówienie zagadnień technicznych, warsztatowych itp. Indywidualna praca ze studentem: korekty, konsultacje, podsumowania. |
45 | Praca w oparciu o omawiane techniki plastyczne obejmująca wiedzę i umiejętności niezbędne w realizacji projektu zaliczeniowego. |
45 |
Projekt zaliczeniowy [W6-PG-S2-DA.2_w_1] |
| Załączniki |
|---|
| Opis modułu (PDF) |
| Sylabusy (USOSweb) | ||
|---|---|---|
| Semestr | Moduł | Język wykładowy |
| (brak danych) | ||