PODSTAWY I ZASADY PROJEKTOWANIA INTERAKCJI W VR (WYBÓR) CZ.2 Kierunek studiów: Projektowanie gier i przestrzeni wirtualnej
Kod programu: W6-S2PG19.2.2021

Nazwa modułu: PODSTAWY I ZASADY PROJEKTOWANIA INTERAKCJI W VR (WYBÓR) CZ.2
Kod modułu: W6-PG-S2-PZPIVR.2
Kod programu: W6-S2PG19.2.2021
Semestr:
  • semestr letni 2024/2025
  • semestr letni 2023/2024
  • semestr letni 2022/2023
  • semestr letni 2021/2022
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 2
Opis:
Treści programowe modułu są uzupełnieniem wiedzy związanej z praktycznym zastosowaniem animacji 2D oraz 3D, obsługi silników, przy projektowaniu gier. Program poszerza wiedzę na temat podstaw i zasad projektowania Virtual Reality oraz stosowania w niej interakcji. Poszerza wiedzę na temat stosowania różnorodnych narzędzi przy projektowaniu rzeczywistości rozszerzonej i odpowiedniego ich doboru, na poziomie podstawowym. Student poszerza swoją wiedzę z zakresu mix reality, motion sickness. Student poznaje poszczególne narzędzia i sposoby ich zastosowania. Posiada umiejętność stworzenia prostego autorskiego projektu na platformie VR.
Wymagania wstępne:
Zaliczenie modułu: W6-PG-S2-PZPIVR.1
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Zna zaawansowane zasady tworzenia graficznego środowiska gry. [W6-PG-S2- PZPIVR.2_1]
W6-PG2P-W01 [4/5]
Potrafi umiejętnie łączyć różne techniki graficzne i wykorzystywać w przestrzeni wirtualnej. [W6-PG-S2- PZPIVR.2_2]
W6-PG2P-U01 [4/5] W6-PG2P-U02 [4/5]
Potrafi tworzyć interesującą przestrzeń gry zgodną z założeniami projektowymi. [W6-PG-S2- PZPIVR.2_3]
W6-PG2P-U03 [5/5]
Potrafi współpracować w zespole z innymi osobami tworzącym projekt gry. [W6-PG-S2- PZPIVR.2_4]
W6-PG2P-K03 [4/5]
Zna i rozumie podstawowe pojęcia i zasady z zakresu ochrony własności przemysłowej i prawa autorskiego oraz konieczność zarządzania zasobami własności intelektualnej. [W6-PG-S2- PZPIVR.2_5]
W6-PG2P-W09 [3/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
projekt [W6-PG-S2- PZPIVR.2_w]
Wykonanie i prezentacja prostego projektu w oparciu o umiejętności zastosowania platformy VR. Stworzenie scenariusza oraz animacji 2D z elementami 3D, zaimplementowanie grafiki na platformę VR.
W6-PG-S2- PZPIVR.2_1 W6-PG-S2- PZPIVR.2_2 W6-PG-S2- PZPIVR.2_3 W6-PG-S2- PZPIVR.2_4 W6-PG-S2- PZPIVR.2_5
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
ćwiczenia [W6-PG-S2- PZPIVR.2_f]
Praktyczne wykorzystanie wiedzy z zakresu pracy na platformie VR
30
Praktyczne zastosowanie wiedzy związanej z animacją 2D z elementami 3D i implementacją na platformę VR
15 projekt [W6-PG-S2- PZPIVR.2_w]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)