PODSTAWY I ZASADY PROJEKTOWANIA INTERAKCJI W VR (WYBÓR) CZ.1 Kierunek studiów: Projektowanie gier i przestrzeni wirtualnej
Kod programu: W6-S2PG19.2.2021

Nazwa modułu: PODSTAWY I ZASADY PROJEKTOWANIA INTERAKCJI W VR (WYBÓR) CZ.1
Kod modułu: W6-PG-S2-PZPIVR.1
Kod programu: W6-S2PG19.2.2021
Semestr:
  • semestr zimowy 2024/2025
  • semestr zimowy 2023/2024
  • semestr zimowy 2022/2023
  • semestr zimowy 2021/2022
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 3
Opis:
Treści programowe modułu są uzupełnieniem wiedzy związanej z praktycznym zastosowaniem animacji 2D oraz 3D, obsługi silników, oraz zastosowaniu interakcji na platformie VR przy projektowaniu gier. Program poszerza wiedzę na temat Virtual Reality, interakcji stosowanej przy użyciu tej platformy, zarówno stosowania interakcji w animacji jak i interakcji z obiektami w grze. Poszerza wiedzę na temat stosowania różnorodnych narzędzi i odpowiedniego ich doboru (Inside-out vs Outsaid-in; PC vs Standalone) Student poszerza swoją wiedzę z zakresu mix reality, motion sickness. Student poznaje poszczególne narzędzia i sposoby ich zastosowania. Posiada umiejętność stworzenia autorskiego projektu z elementami interakcji na platformie VR.
Wymagania wstępne:
Zaliczenie modułu: W6-PG-S2-SG.2, W6-PG-S2-DA.2, W6-PG-S2-PK.2, W6-PG-S2-KR.
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Zna zasady tworzenia graficznego środowiska gry. [W6-PG-S2- PZPIVR.1_1]
W6-PG2P-W01 [3/5]
Potrafi umiejętnie łączyć różne techniki graficzne i wykorzystywać w przestrzeni wirtualnej. [W6-PG-S2- PZPIVR.1_2]
W6-PG2P-U01 [3/5] W6-PG2P-U02 [3/5]
Potrafi tworzyć interesującą przestrzeń gry zgodną z założeniami projektowymi. [W6-PG-S2- PZPIVR.1_3]
W6-PG2P-U03 [5/5]
Potrafi współpracować w zespole z innymi osobami tworzącym projekt gry. [W6-PG-S2- PZPIVR.1_4]
W6-PG2P-K03 [4/5]
Zna i rozumie podstawowe pojęcia i zasady z zakresu ochrony własności przemysłowej i prawa autorskiego oraz konieczność zarządzania zasobami własności intelektualnej [W6-PG-S2- PZPIVR.1_5]
W6-PG2P-W09 [3/5]
Posiada wiedzę dotyczącą środków ekspresji i umiejętności warsztatowych pokrewnych dyscyplin artystycznych [W6-PG-S2- PZPIVR.1_6]
W6-PG2P-W02 [3/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
projekt [W6-PG-S2- PZPIVR.1_w]
Wykonanie i prezentacja projektu w oparciu o umiejętności zastosowania platformy VR oraz zastosowania w niej interakcji. Stworzenie scenariusza oraz animacji 2D jak i 3D zaimplementowanej na platformę VR.
W6-PG-S2- PZPIVR.1_1 W6-PG-S2- PZPIVR.1_2 W6-PG-S2- PZPIVR.1_3 W6-PG-S2- PZPIVR.1_4 W6-PG-S2- PZPIVR.1_5 W6-PG-S2- PZPIVR.1_6
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
ćwiczenia [W6-PG-S2- PZPIVR.1-f]
Praktyczne wykorzystanie wiedzy z zakresu tworzenia animacji 2D oraz 3D
30
Praktyczne zastosowanie wiedzy związanej z interakcją w projekcie oraz implementacją na platformę VR
30 projekt [W6-PG-S2- PZPIVR.1_w]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)