PODSTAWY I ZASADY PROJEKTOWANIA INTERAKCJI W AR (WYBÓR) CZ.1
Field of study: Games and Virtual Reality Design
Programme code: W6-S2PG19.2.2021
| Module name: | PODSTAWY I ZASADY PROJEKTOWANIA INTERAKCJI W AR (WYBÓR) CZ.1 |
|---|---|
| Module code: | W6-PG-S2- PZPIAR.1 |
| Programme code: | W6-S2PG19.2.2021 |
| Semester: |
|
| Language of instruction: | Polish |
| Form of verification: | course work |
| ECTS credits: | 3 |
| Description: | Treści programowe modułu są związane z praktycznym zastosowaniem AR (Rzeczywistości Rozszerzonej) oraz projektowaniem interakcji. Student poznaje podstawy i zasady projektowania interakcji w AR. Program poszerza umiejętność projektowania animacji dedykowanej potrzebą rzeczywistości rozszerzonej. Student poznaje poszczególne etapy, sposoby oraz narzędzia niezbędne do poruszania się w tematyce AR. Marker Based, Marker Less, Superimposision Base. Każdy student pracuje na swoich autorskich materiałach. |
| Prerequisites: | Zaliczenie modułu: W6-PG-S2-SG.2, W6-PG-S2-DA.2, W6-PG-S2-PK.2, W6-PG-S2-KR. |
| Key reading: | (no information given) |
| Learning outcome of the module | Codes of the learning outcomes of the programme to which the learning outcome of the module is related [level of competence: scale 1-5] |
|---|---|
Ma szczegółową wiedzę dotyczącą realizacji grafiki związanej z grami. [W6-PG-S2-PZPIAR.1_1] |
W6-PG2P-W01 [3/5] |
Umie tworzyć prace graficzne o wysokim stopniu oryginalności na podstawie wiedzy o stylach w sztuce i związanych z nimi tradycjami twórczymi. [W6-PG-S2-PZPIAR.1_2] |
W6-PG2P-W03 [3/5] |
Umie podejmować samodzielne decyzje odnośnie projektowania i realizacji prac graficznych. [W6-PG-S2-PZPIAR.1_3] |
W6-PG2P-U01 [3/5] |
Posiada umiejętności wykorzystania wzorców leżących u podstaw kreacji graficznej, umożliwiających swobodę i niezależność wypowiedzi artystycznej. [W6-PG-S2-PZPIAR.1_4] |
W6-PG2P-U06 [3/5] |
Ma szczegółową wiedzę dotyczącą realizacji grafiki związanej z grami. [W6-PG-S2-PZPIAR.1_5] |
W6-PG2P-W01 [3/5] |
Umie tworzyć prace graficzne o wysokim stopniu oryginalności na podstawie wiedzy o stylach w sztuce i związanych z nimi tradycjami twórczymi. [W6-PG-S2-PZPIAR.1_6] |
W6-PG2P-W03 [3/5] |
| Type | Description | Codes of the learning outcomes of the module to which assessment is related |
|---|---|---|
| projekt [W6PG-S2- PZPIAR.1_w_] | Wykonanie i prezentacja projektu w oparciu o umiejętności tworzenia animacji, implementacji filmu lub animacji oraz zastosowania interakcji na platformie AR. |
W6-PG-S2-PZPIAR.1_1 |
| Form of teaching | Student's own work | Assessment of the learning outcomes | |||
|---|---|---|---|---|---|
| Type | Description (including teaching methods) | Number of hours | Description | Number of hours | |
| practical classes [W6-PG-S2- PZPIAR.1_f] | Praktyczne wykorzystanie wiedzy z zakresu tworzenia interakcji na platformie AR |
30 | Praktyczne zastosowanie wiedzy związanej z animacją, implementacją oraz wykorzystaniem platformy AR |
30 |
projekt [W6PG-S2- PZPIAR.1_w_] |
| Attachments |
|---|
| Module description (PDF) |
| Syllabuses (USOSweb) | ||
|---|---|---|
| Semester | Module | Language of instruction |
| (no information given) | ||