PODSTAWY I ZASADY PROJEKTOWANIA INTERAKCJI W AR (WYBÓR) CZ.1 Kierunek studiów: Projektowanie gier i przestrzeni wirtualnej
Kod programu: W6-S2PG19.2.2021

Nazwa modułu: PODSTAWY I ZASADY PROJEKTOWANIA INTERAKCJI W AR (WYBÓR) CZ.1
Kod modułu: W6-PG-S2- PZPIAR.1
Kod programu: W6-S2PG19.2.2021
Semestr:
  • semestr zimowy 2024/2025
  • semestr zimowy 2023/2024
  • semestr zimowy 2022/2023
  • semestr zimowy 2021/2022
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 3
Opis:
Treści programowe modułu są związane z praktycznym zastosowaniem AR (Rzeczywistości Rozszerzonej) oraz projektowaniem interakcji. Student poznaje podstawy i zasady projektowania interakcji w AR. Program poszerza umiejętność projektowania animacji dedykowanej potrzebą rzeczywistości rozszerzonej. Student poznaje poszczególne etapy, sposoby oraz narzędzia niezbędne do poruszania się w tematyce AR. Marker Based, Marker Less, Superimposision Base. Każdy student pracuje na swoich autorskich materiałach.
Wymagania wstępne:
Zaliczenie modułu: W6-PG-S2-SG.2, W6-PG-S2-DA.2, W6-PG-S2-PK.2, W6-PG-S2-KR.
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Ma szczegółową wiedzę dotyczącą realizacji grafiki związanej z grami. [W6-PG-S2-PZPIAR.1_1]
W6-PG2P-W01 [3/5] W6-PG2P-W02 [3/5]
Umie tworzyć prace graficzne o wysokim stopniu oryginalności na podstawie wiedzy o stylach w sztuce i związanych z nimi tradycjami twórczymi. [W6-PG-S2-PZPIAR.1_2]
W6-PG2P-W03 [3/5] W6-PG2P-W04 [3/5] W6-PG2P-W05 [3/5]
Umie podejmować samodzielne decyzje odnośnie projektowania i realizacji prac graficznych. [W6-PG-S2-PZPIAR.1_3]
W6-PG2P-U01 [3/5] W6-PG2P-U02 [4/5]
Posiada umiejętności wykorzystania wzorców leżących u podstaw kreacji graficznej, umożliwiających swobodę i niezależność wypowiedzi artystycznej. [W6-PG-S2-PZPIAR.1_4]
W6-PG2P-U06 [3/5] W6-PG2P-U07 [3/5]
Ma szczegółową wiedzę dotyczącą realizacji grafiki związanej z grami. [W6-PG-S2-PZPIAR.1_5]
W6-PG2P-W01 [3/5] W6-PG2P-W02 [3/5]
Umie tworzyć prace graficzne o wysokim stopniu oryginalności na podstawie wiedzy o stylach w sztuce i związanych z nimi tradycjami twórczymi. [W6-PG-S2-PZPIAR.1_6]
W6-PG2P-W03 [3/5] W6-PG2P-W04 [3/5] W6-PG2P-W05 [3/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
projekt [W6PG-S2- PZPIAR.1_w_]
Wykonanie i prezentacja projektu w oparciu o umiejętności tworzenia animacji, implementacji filmu lub animacji oraz zastosowania interakcji na platformie AR.
W6-PG-S2-PZPIAR.1_1 W6-PG-S2-PZPIAR.1_2 W6-PG-S2-PZPIAR.1_3 W6-PG-S2-PZPIAR.1_4 W6-PG-S2-PZPIAR.1_5 W6-PG-S2-PZPIAR.1_6
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
ćwiczenia [W6-PG-S2- PZPIAR.1_f]
Praktyczne wykorzystanie wiedzy z zakresu tworzenia interakcji na platformie AR
30
Praktyczne zastosowanie wiedzy związanej z animacją, implementacją oraz wykorzystaniem platformy AR
30 projekt [W6PG-S2- PZPIAR.1_w_]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)