PODSTAWY I ZASADY PROJEKTOWANIA INTERAKCJI W AR (WYBÓR) CZ.2 Kierunek studiów: Projektowanie gier i przestrzeni wirtualnej
Kod programu: W6-S2PG19.2.2021

Nazwa modułu: PODSTAWY I ZASADY PROJEKTOWANIA INTERAKCJI W AR (WYBÓR) CZ.2
Kod modułu: W6-PG-S2-PZPIAR.2
Kod programu: W6-S2PG19.2.2021
Semestr:
  • semestr letni 2024/2025
  • semestr letni 2023/2024
  • semestr letni 2022/2023
  • semestr letni 2021/2022
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 2
Opis:
Treści programowe modułu są związane z praktycznym zastosowaniem AR (Rzeczywistości Rozszerzonej). Program poszerza umiejętności studenta związane z zasadami projektowania a przede wszystkim zastosowania interakcji w AR. Program w sposób zaawansowany poszerza umiejętność projektowania animacji dedykowanej potrzebą rzeczywistości rozszerzonej. Student poznaje zaawansowane poszczególne etapy, sposoby oraz narzędzia niezbędne do poruszania się w tematyce AR. Marker Based, Marker Less, Superimposision Base, Projection AR. Student implementuje swoje projekty przy zastosowaniu narzędzi takich jak: AR Core, Vuforia, Ar Kit. Każdy student pracuje na swoich autorskich materiałach. Student poznaje poszczególne etapy, narzędzia i sposoby niezbędne do zaprojektowania filmu – animacji oraz wprowadzenia w nie elementów interakcji odpowiadających wymogą platformy AR.
Wymagania wstępne:
Zaliczenie modułu: W6-PG-S2- PZPIAR.1
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Ma szczegółową wiedzę dotyczącą realizacji grafiki związanej z grami. [W6-PG-S2-PZPIAR.2_1]
W6-PG2P-W01 [5/5] W6-PG2P-W02 [5/5]
Umie tworzyć prace graficzne o wysokim stopniu oryginalności na podstawie wiedzy o stylach w sztuce i związanych z nimi tradycjami twórczymi. [W6-PG-S2-PZPIAR.2_2]
W6-PG2P-W03 [5/5] W6-PG2P-W04 [5/5] W6-PG2P-W05 [5/5]
Umie podejmować samodzielne decyzje odnośnie projektowania i realizacji prac graficznych. [W6-PG-S2-PZPIAR.2_3]
W6-PG2P-U01 [5/5] W6-PG2P-U02 [5/5]
Posiada umiejętności wykorzystania wzorców leżących u podstaw kreacji graficznej, umożliwiających swobodę i niezależność wypowiedzi artystycznej. [W6-PG-S2-PZPIAR.2_4]
W6-PG2P-U06 [5/5] W6-PG2P-U07 [5/5]
Zna i rozumie podstawowe pojęcia i zasady z zakresu ochrony własności przemysłowej i prawa autorskiego oraz konieczność zarządzania zasobami własności intelektualnej. [W6-PG-S2-PZPIAR.2_5]
W6-PG2P-W09 [3/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
projekt [W6-PG-S2- PZPIAR.2_w]
Wykonanie i prezentacja projektu w oparciu o umiejętności projektowania interakcji na potrzeby platformy AR
W6-PG-S2-PZPIAR.2_1 W6-PG-S2-PZPIAR.2_2 W6-PG-S2-PZPIAR.2_3 W6-PG-S2-PZPIAR.2_4 W6-PG-S2-PZPIAR.2_5
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
ćwiczenia [W6-PG-S2- PZPIAR.2_f]
Praktyczne wykorzystanie wiedzy z zakresu tworzenia animacji oraz implementacji na platformę AR elementów interaktywnych
30
Praktyczne zastosowanie wiedzy związanej implementacją elementów interaktywnych na platformę AR
15 projekt [W6-PG-S2- PZPIAR.2_w]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)