PROJEKTY VR (WYBÓR) CZ.2 Kierunek studiów: Projektowanie gier i przestrzeni wirtualnej
Kod programu: W6-S2PG19.2.2021

Nazwa modułu: PROJEKTY VR (WYBÓR) CZ.2
Kod modułu: W6-PG-S2-PVR.2
Kod programu: W6-S2PG19.2.2021
Semestr:
  • semestr letni 2025/2026
  • semestr letni 2024/2025
  • semestr letni 2023/2024
  • semestr letni 2022/2023
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 3
Opis:
Student kontynuuje rozwijanie umiejętności warsztatowych. Treści programowe modułu są uzupełnieniem wiedzy związanej z praktycznym zastosowaniem animacji 2D oraz 3D, obsługi silników, przy projektowaniu gier. Program poszerza zaawansowaną wiedzę na temat Virtual Reality oraz stosowania w niej interakcji jak i interakcji z obiektami w grze. Poszerza na poziomie zaawansowanym wiedzę na temat stosowania różnorodnych narzędzi i odpowiedniego ich doboru (Inside-out vs Outsaid-in; PC vs Standalone) Student poszerza swoją wiedzę z zakresu mix reality, motion sickness. Student poznaje poszczególne narzędzia i sposoby ich zastosowania. Posiada umiejętność stworzenia oryginalnego autorskiego projektu na platformie VR.
Wymagania wstępne:
Zaliczenie modułu: W6-PG-S2-PVR.1
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
kontynuuje rozwijanie umiejętności warsztatowych umożliwiających realizację własnych realizacji artystycznych w stopniu wystarczającym do utrzymania i poszerzenia zdolności tworzenia, realizowania i wyrażania własnych koncepcji zgodnie z kierunkiem projektowanie gier i przestrzeni wirtualnej. [W6-PG-S2- PVR.2_1]
W6-PG2P-U07 [3/5]
jest przygotowany do współdziałania z innymi osobami w ramach prac zespołowych i jest zdolny do podjęcia wiodącej roli w takim zespole. [W6-PG-S2- PVR.2_2]
W6-PG2P-U06 [3/5]
w sposób świadomy i odpowiedzialny przewodniczy różnorodnym działaniom zespołowym. [W6-PG-S2- PVR.2_3]
W6-PG2P-K03 [4/5]
prezentuje skomplikowane i specjalistyczne zadania i projekty w przystępnej formie, w sposób zrozumiały dla osób niemających doświadczenia w pracy nad projektami artystycznymi. [W6-PG-S2- PVR.2_4]
W6-PG2P-K07 [5/5]
zna i rozumie podstawowe pojęcia i zasady z zakresu ochrony własności przemysłowej i prawa autorskiego oraz konieczność zarządzania zasobami własności intelektualnej. [W6-PG-S2- PVR.2_5]
W6-PG2P-W09 [3/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
projekt [W6-PG-S2- PVR.2_w_1]
Wykonanie i prezentacja projektu w oparciu o umiejętności implementacji animacji 2D oraz 3D na platformę VR. Zaprojektowanie interaktywnej animacji wybranego fragmentu gry lub animacja sekwencji fabularnej według uzgodnionego scenariusza
W6-PG-S2- PVR.2_1 W6-PG-S2- PVR.2_2 W6-PG-S2- PVR.2_3 W6-PG-S2- PVR.2_4 W6-PG-S2- PVR.2_5
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
ćwiczenia [W6-PG-S2- PVR.2_fs_1]
Praktyczne wykorzystanie wiedzy z zakresu animacji 2D, 3D oraz platformy VR.
45
Praktyczne zastosowanie wiedzy związanej z implementacją animacji oraz filmów na platformę VR
45 projekt [W6-PG-S2- PVR.2_w_1]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)