PROJEKTY VR (WYBÓR) CZ.1 Kierunek studiów: Projektowanie gier i przestrzeni wirtualnej
Kod programu: W6-S2PG19.2.2021

Nazwa modułu: PROJEKTY VR (WYBÓR) CZ.1
Kod modułu: W6-PG-S2-PVR.1
Kod programu: W6-S2PG19.2.2021
Semestr:
  • semestr zimowy 2025/2026
  • semestr zimowy 2024/2025
  • semestr zimowy 2023/2024
  • semestr zimowy 2022/2023
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 4
Opis:
Treści programowe modułu są uzupełnieniem wiedzy związanej z praktycznym zastosowaniem animacji 2D oraz 3D, obsługi silników, przy projektowaniu gier. Program poszerza wiedzę na temat Virtual Reality oraz stosowania w niej interakcji jak i interakcji z obiektami w grze. Poszerza wiedzę na temat stosowania różnorodnych narzędzi i odpowiedniego ich doboru (Inside-out vs Outsaid-in; PC vs Standalone) Student poszerza swoją wiedzę z zakresu mix reality, motion sickness. Student poznaje poszczególne narzędzia i sposoby ich zastosowania. Posiada umiejętność stworzenia autorskiego projektu na platformie VR.
Wymagania wstępne:
Zaliczenie modułu: W6-PG-S2-SG.2, W6-PG-S2-DA.2, W6-PG-S2-PK.2, W6-PG-S2-KR.
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
kontynuuje rozwijanie umiejętności warsztatowych umożliwiających realizację własnych realizacji artystycznych w stopniu wystarczającym do utrzymania i poszerzenia zdolności tworzenia, realizowania i wyrażania własnych koncepcji zgodnie z kierunkiem projektowanie gier i przestrzeni wirtualnej [W6-PG-S2- PVR.1_1]
W6-PG2P-U07 [3/5]
jest przygotowany do współdziałania z innymi osobami w ramach prac zespołowych i jest zdolny do podjęcia wiodącej roli w takim zespole [W6-PG-S2- PVR.1_2]
W6-PG2P-U06 [3/5]
w sposób świadomy i odpowiedzialny przewodniczy różnorodnym działaniom zespołowym [W6-PG-S2- PVR.1_3]
W6-PG2P-K03 [4/5]
prezentuje skomplikowane i specjalistyczne zadania i projekty w przystępnej formie, w sposób zrozumiały dla osób niemających doświadczenia w pracy nad projektami artystycznymi [W6-PG-S2- PVR.1_4]
W6-PG2P-K07 [5/5]
zna i rozumie podstawowe pojęcia i zasady z zakresu ochrony własności przemysłowej i prawa autorskiego oraz konieczność zarządzania zasobami własności intelektualnej [W6-PG-S2- PVR.1_5]
W6-PG2P-W09 [3/5]
posiada wiedzę dotyczącą środków ekspresji i umiejętności warsztatowych pokrewnych dyscyplin artystycznych [W6-PG-S2- PVR.1_6]
W6-PG2P-W02 [3/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
projekt [W6-PG-S2- PVR.1_w_1]
Wykonanie i prezentacja projektu w oparciu o umiejętności zastosowania platformy VR. Stworzenie scenariusza oraz animacji 2D jak i 3D zaimplementowanej na platformę VR.
W6-PG-S2- PVR.1_1 W6-PG-S2- PVR.1_2 W6-PG-S2- PVR.1_3 W6-PG-S2- PVR.1_4 W6-PG-S2- PVR.1_5 W6-PG-S2- PVR.1_6
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
ćwiczenia [W6-PG-S2- PVR.1_fs_1]
Praktyczne wykorzystanie wiedzy z zakresu pracy na platformie VR
45
Praktyczne zastosowanie wiedzy związanej z animacją 2 oraz 3D i implementacją na platformę VR
45 projekt [W6-PG-S2- PVR.1_w_1]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)