Języki specjalistyczne: moduł 4 - Język biznesu 4
Kierunek studiów: Filologia angielska
Kod programu: W1-S1FA19.2.2020
| Nazwa modułu: | Języki specjalistyczne: moduł 4 - Język biznesu 4 |
|---|---|
| Kod modułu: | W1-FA-JB-S1-JB4-4 |
| Kod programu: | W1-S1FA19.2.2020 |
| Semestr: | semestr letni 2021/2022 |
| Język wykładowy: | angielski |
| Forma zaliczenia: | egzamin |
| Punkty ECTS: | 2 |
| Opis: | Moduł ma na celu zapoznanie studentów z zagadnieniami marketingu, public relations oraz reklamy. Dodatkowo moduł ma celu uświadomienie studentom potrzeby nieustannego doskonalenia znajomości zagadnień merytorycznych i terminologii fachowej oraz śledzenia bieżących informacji dotyczących działalności marketingowej, reklamowej oraz public relations w różnych firmach w kraju i na świecie pozyskiwanych z różnych źródeł. |
| Wymagania wstępne: | Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 |
| Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
| Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
|---|---|
Ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności oraz konieczności śledzenia bieżących informacji dotyczących działalności marketingowej, reklamowej oraz public relations w różnych firmach oraz w różnych krajach i kulturach korzystając z różnych mediów. Rozumie potrzebę ciągłego dokształcania się zawodowego i dokonywania krytycznej oceny własnych kompetencji. [JB-S1-JB4-4_K1] |
FA1_K01 [3/5] |
Ma podstawowe umiejętności pozwalające organizować własna pracę i realizować podjęte zadania oraz potrafi pracować zespołowo [JB-S1-JB4-4_K2] |
FA1_K04 [3/5] |
Rozumie i potrafi analizować oraz implementować podstawowe części marketingu mix, strategie marketingowe, budżet w działalności marketingowej, plan działalności marketingowej oraz dostosowywać działalność marketingową do danej kultury. [JB-S1-JB4-4_U1] |
FA1_U04 [3/5] |
Potrafi samodzielnie wyszukiwać, selekcjonować i wykorzystywać informacje potrzebne do opracowania marketingu mix, działalności marketingowej w kontekście międzykulturowym, strategii marketingowych, budżetu w działalności marketingowej oraz planu działalności marketingowej; działalności public relations z uwzględnieniem otoczenia firmy lub organizacji, narzędzi potrzebnych do realizacji działalności public relations, działań podejmowanych w sytuacjach kryzysowych; działalności reklamowej z uwzględnieniem zadań i funkcji reklamy, form i techniki reklamy, środków przekazu reklamy, języka reklamy oraz reklamy w kontekście międzykulturowym [JB-S1-JB4-4_U2] |
FA1_U18 [3/5] |
Ma uporządkowaną i podstawową wiedzę z zakresu : marketingu : marketing mix, marketing w kontekście międzykulturowym, strategie marketingowe, budżet w działalności marketingowej, plan działalności marketingowej. [JB-S1-JB4-4_W1] |
FA1_W02 [3/5] |
Ma uporządkowaną i podstawową wiedzę z zakresu : public relations : istota i zadania public relations, otoczenie wewnętrzne i zewnętrzne public relations, narzędzia wykorzystywane w działalności public relations oraz public relations kryzysowe; reklamy . zadania i funkcje reklamy, formy i techniki reklamy, środki przekazu reklamy, język reklamy oraz reklama w kontekście międzykulturowym [JB-S1-JB4-4_W2] |
FA1_W02 [3/5] |
| Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
|---|---|---|
| egzamin [JB-S1-JB4-4_w_1] | pisemne i (lub) ustne sprawdzenie wiedzy i umiejętności nabytych w trakcie zajęć i w ramach pracy własnej w skali ocen 2-5 |
JB-S1-JB4-4_W1 |
| aktywność na zajęciach [JB-S1-JB4-4_w_2] | Aktywny udział w indywidualnych i(lub) grupowych zadaniach w trakcie zajęć i w ramach pracy własnej w skali ocen 2-5 |
JB-S1-JB4-4_U1 |
| projekt [JB-S1-JB4-4_w_3] | Opracowanie prezentacji multimedialnej |
JB-S1-JB4-4_K1 |
| Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
|---|---|---|---|---|---|
| Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
| ćwiczenia [JB-S1-JB4-4 _fs_1] | Ćwiczenia warsztatowe z dużym udziałem pracy własnej studenta, z elementami dyskusji, z pisemną lub ustną informacją zwrotną. Ćwiczenia prowadzone z wykorzystaniem metody aktywizującej (w tym m.in. projektowej, webquest, analizy przypadku) oraz z zastosowaniem |
30 | Praca z literaturą obowiązkową, słownikiem, ćwiczeniami, literaturą uzupełniającą, źródłami internetowymi. Przyswajanie i utrwalanie wiedzy i umiejętności nabytych w trakcie zajęć. Przygotowywanie form ustnych i pisemnych (na przykład projekt, |
30 |
egzamin [JB-S1-JB4-4_w_1] |
| Załączniki |
|---|
| Opis modułu (PDF) |
| Sylabusy (USOSweb) | ||
|---|---|---|
| Semestr | Moduł | Język wykładowy |
| (brak danych) | ||