Język arabski: moduł 2 - Lektorat języka arabskiego 2
Kierunek studiów: Filologia angielska
Kod programu: W1-S1FA19.2.2020
| Nazwa modułu: | Język arabski: moduł 2 - Lektorat języka arabskiego 2 |
|---|---|
| Kod modułu: | W1-FA-TA-S1-JA2-2 |
| Kod programu: | W1-S1FA19.2.2020 |
| Semestr: | semestr letni 2020/2021 |
| Język wykładowy: | polski |
| Forma zaliczenia: | egzamin |
| Punkty ECTS: | 7 |
| Opis: | Kurs obejmuje 150 godzin zajęć, podczas których studenci poznają podstawy języka arabskiego. Zakres materiału : podstawowe zagadnienia gramatyczne i leksykalne. |
| Wymagania wstępne: | Zaliczenie modułu 02-FA-TLA-S1-LA1-1 |
| Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
| Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
|---|---|
dba o stosowanie poprawnych form językowych [TLA-S1-LA2-2_K1] |
FA1_K01 [4/5] |
jest otwarty na specyfikę j. arabskiego [TLA-S1-LA2-2_K2] |
FA1_K02 [4/5] |
poprawnie stosuje zasady intonacji zdaniowej oraz zasady wymowy [TLA-S1-LA2-2_U1] |
FA1_U21 [5/5] |
wyraża treści w wypowiedziach ustnych i pisemnych za pomocą odpowiednich konstrukcji gramatyczno- [TLA-S1-LA2-2_U2] |
FA1_U21 [5/5] |
potrafi sformułować opinię na określony temat [TLA-S1-LA2-2_U3] |
FA1_U21 [4/5] |
potrafi dobrać formy i struktury językowe (gramatyczne i leksykalne), adekwatne do zakresów tematycznych treści programowych [TLA-S1-LA2-2_W1] |
FA1_W15 [5/5] |
rozróżnia i potrafi objaśnić omawiane konstrukcje zdaniowe [TLA-S1-LA2-2_W2] |
FA1_W15 [5/5] |
zna zasady konstruowania prostych tekstów prywatnych i formalnych np. list [TLA-S1-LA2-2_W3] |
FA1_W15 [5/5] |
zna zasady fonetyki arabskiej [TLA-S1-LA2-2_W4] |
FA1_W15 [5/5] |
zna i stosuje różne techniki rozumienia tekstu czytanego [TLA-S1-LA2-2_W5] |
FA1_W15 [5/5] |
| Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
|---|---|---|
| zaliczenie [TLA-S1-LA2-2_w_1] | Testy z materiału leksykalnego i gramatycznego (kolokwia i kartkówki); sprawdzanie wiedzy i umiejętności nabytych w trakcie zajęć; skala ocen 2-5. |
TLA-S1-LA2-2_K1 |
| egzamin [TLA-S1-LA2-2_w_2] | (brak informacji) |
TLA-S1-LA2-2_K1 |
| Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
|---|---|---|---|---|---|
| Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
| ćwiczenia [TLA-S1-LA2-2_fs_1] | Ćwiczenia z udziałem pracy własnej studenta.
Formy pracy:praca w grupach, praca w parach, praca indywidualna, zajęcia w pracowni komputerowej, rozwiązywanie ćwiczeń i testów gramatycznych, ćwiczenie słownictwa tematycznego, gry językowe, metody aktywizujące (mapy pamięci, burza mózgów itp.), ćwiczenie rozumienia tekstu słuchanego i czytanego
|
150 | Prowadzenie notatek, przygotowywanie słownictwa tematycznego, odrabianie zadanych prac pisemnych i ustnych, przygotowanie do testów i zaliczeń |
100 |
zaliczenie [TLA-S1-LA2-2_w_1] |
| Załączniki |
|---|
| Opis modułu (PDF) |
| Sylabusy (USOSweb) | ||
|---|---|---|
| Semestr | Moduł | Język wykładowy |
| (brak danych) | ||